sobota, 22 kwietnia 2017

Wiosenne Święto...

Witam serdecznie,


i znowu się chwalę, "Wiosenne Święto" to temat marcowego wyzwania trwającego na blogu  Altair Art. Kocham wiosnę i  bardzo lubię wyzwania, zwłaszcza te kreatywne :-) Zgłosiłam swoje prace do konkursu a że dużo powstało ich u mnie przed Świętami - brały udział w tym wyzwaniu trzy moje wiosenne propozycje.
Okazuje się ze 'Wielkanocne jajo" ozdobione bogato w świeże, soczyste kolorki budzącej się do życia przyrody, z przedstawicielem skrzydlatych przyjaciół gniazdującym na samym szczycie sporej wielkości jaja zaczarowało swoim klimatem również Projektantki z DT Altair Art. Dziewczyny przyznały mu zwycięskie miejsce pośród trzech prac, które zostały wyróżnione z tym wyzwaniu.
Moja radość jest podwójna, bo to drugie zwycięstwo tej pracy ;-))
Dziękuję pięknie, niespodzianka cudowna i radość ogromna. Było mi bardzo miło czytać sympatyczne komentarze dla tej pracy i gościć u siebie tyle kreatywnych osób. Dziękuję również za gratulacje i kolejny zwycięski banerek, który powiększył grono moich małych ale bardzo ważnych i przyjemnych osiągnięć.




http://www.altairart.pl/2017/04/results-for-challenge-3-spring-festival.html




Uznanie w oczach innych osób i docenienie twórczej pracy przyczynia się cały czas do podnoszenia sobie poprzeczki wyżej, uczenia się i doskonalenia warsztatu, dodaje skrzydeł i pozwala uwierzyć w swoje możliwości na tyle, by dalej z wielkim zaangażowaniem poświęcać się twórczej pracy i prezentować jej efekty na szerszym, kreatywnym polu.

Dziękuję pięknie za uznanie, przesyłam całemu Zespołowi z bloga Altair Art moc cieplutkich, wiosennych pozdrowień i życzliwych uśmiechów :-)))))


Inka


10 komentarzy:

  1. Cóż mogę dodać, rozkwitasz Kochana. Pięknie, to na pewno motywuje i sprawia radość. Życzę więcej 🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci z całego serducha, moja Droga Holly, to bardzo miłe kiedy nasza praca jest doceniona i wyróżniona. Kochana, widziałam u Ciebie na IG że robisz piękny albumik dla dziewczynki na I Komunię. Papierki są śliczne i te dodatki, które prezentujesz, też bardzo mi się podobają, życzę kreatywnej zabawy i zadowolenia z efektu. Buziaki :-)))

      Usuń
  2. Gratulacje! :) Twoje prace są świetnie wykonane, dopieszczone i zawsze wspaniale się prezentują - nie dziwię się, że otrzymujesz takie wyróżnienia :):) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, pięknie Ci dziękuję za tyle serdecznych słów i każde sympatyczne spotkanie z Tobą, to bardzo fajnie, gdy ktoś zauważa i docenia pracę innych. Pozdrawiam cieplutko ;-)))

      Usuń
  3. Halinko, serdecznie gratuluję :-)
    Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, ukłony i uściski w Twoją stronę, dziękuję że kibicujesz i doceniasz moje starania, to bardzo miłe i życzliwe z Twojej strony. Ściskam mocno, jestem wdzięczna za Twoje gratulacje ;-))) Buziaki!

      Usuń
  4. Gratuluję! zasłużyłaś w pełni na to wyróżnienie! Cudownie się ogląda Twoje prace, twórz i zachwycaj nas:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za gratulacje, jestem wzruszona Twoimi pięknymi słowami :-)))

      Usuń
  5. I znów gratulacje Halinko! Cieszę się, że Twoje piękne prace są doceniane i wyróżniane bo zasługują na to. Mocno ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, tyle serdeczności przynosisz do mnie każdym swoim wpisem, jest mi niezmiernie miło i dziękuję z całego serca :-)))

      Usuń