poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Pisanka z zajączkami


Witam serdecznie,


jeszcze szybciutki świąteczny wpis z kolejnym styropianowym, mix mediowym jajem w roli głównej. Moi stali obserwatorzy zapewne poznają te dwa zajączki i charakterystyczną ozdobę w formie pisanki, kojarzą podobieństwo w formie i stylu do jednej z wcześniej prezentowanych prac. Jak się domyślacie jajko powstało do kompletu z kartką, którą pokazywałam Wam w marcowym poście - "Zające dwa".
Starałam się zachować kolorystykę, elementy i styl by wszystko do siebie ładnie pasowało. Na ową kartkę zrobiłam jeszcze stosowne opakowanie, tak więc powstał trzy częściowy komplet Wielkanocny, który w pełnej okazałości możecie zobaczyć na przedostatnim zdjęciu.

Zapraszam serdecznie do obejrzenia sesji zdjęciowej ;-)











Na to wygląda że zające królują w moich tegorocznych pracach świątecznych ;-) Jak Wam się podoba taki komplet na serdeczny  prezent z życzeniami wielkanocnymi?


To już ostatnia moja praca w tematyce świątecznej, którą zgłaszam na wiosenne wyzwania na blogach:

- Art - Piaskownica - Kolory

http://art-piaskownica.blogspot.com/2017/04/kolory-kwietnia-edycja-sponsorowana.html


- Cherry Craft - Wielkanoc

http://cherrycraftpl.blogspot.com/2017/04/wyzwanie-29-wielkanocne.html


- DIY - Jajcarny kwiecień

http://diytozts.blogspot.com/2017/04/18-wyzwanie-jajcarny-kwiecien.html#


Dzisiaj na szybciutko, jeszcze świętujecie więc i ja zmykam do swoich bliskich, a Wam, Kochani, życzę  mokrego dyngusa, miłego tygodnia i dziękuję za serdeczne odwiedziny i życzenia świąteczne.

Do zobaczenia,
 Inka

28 komentarzy:

  1. Poszalałaś! Nie dość, że pięknie, to jeszcze te kolory są tak niesamowicie zestawione! Wiosna na całego! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, dziękuję serdecznie - zainspirowałam się Twoimi cudnymi pisankami, chociaż moja jest zupełnie inna - uwielbiam ten typowy dla Ciebie styl i kolorystykę, zawsze podziwiam klimat i pomysłowość Twoich prac ;-)

      Usuń
  2. To piękny prezent Halinko! Jajo jest cudnie ozdobione i robi niesamowite wrażenie. Życzę Ci powodzenia w wyzwaniach i gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewcia, komplet wielkanocny bardzo się spodobał - jestem zachwycona tym faktem, to miła nagroda za moje staranie, serce i twórczą pracę ;-) Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  3. Pisanka śliczna, takie cudeńka podtrzymują w nas wiosenno-świąteczny nastrój jeszcze na długo po świętach:) Halinko - zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału w zabawie Liebster Award. Nominowałam Twój blog. Jeśli znajdziesz chwilę zapraszam do mnie, odpowiedz na pytania i dołącz! Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, nie wiem czym sobie zasłużyłam ale dziękuję Ci z całego serca za uznanie dla mojej pracy, jestem zaszczycona i z chęcią dołączę się do zabawy. Ściskam Cię mocno ;-)))

      Usuń
  4. Zestaw na bogato!! :) super pomysł na prezent.
    Podziwiam Cię za ilość prac w tematyce wielkanocnej - ja zarówno na Boże Narodzenie jak i na Wielkanoc nigdy nie miałam natchnienia na tworzenie w świątecznych klimatach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za milutkie odwiedzinki. U mnie okres przedświąteczny obfituje zawsze w dużą ilość prac, na które jest zapotrzebowanie wśród znajomych i przyjaciół - dzięki temu moje mentalne święta zaczynają się dużo wcześniej :-)

      Usuń
  5. Pięknie! Kolejne świetne zastosowanie zajączkowego motywu. :-) jest uroczo, pięknie, wiosennie i świeżo... w dodatku elegancko i gustownie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakże mi miło za Twoje uznanie i piękne podsumowanie tej pracy :-) Tyle komplementów na raz aż się zaczerwieniłam :-)
      Serdecznie dziękuję za sympatyczne odwiedzinki ;-)

      Usuń
  6. Ależ fajna zajęcza gromadka w cudownej, wiosennej oprawie!
    Jajo zachwyca, Halinko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko, soczysty, wiosenny klimat tylko na pisance a u mnie za oknem - zima. Dziękuję ślicznie za Twoje sympatyczne odwiedzinki i życzę cieplutkiej, pachnącej i słonecznej wiosny ;-)

      Usuń
  7. To już wiem gdzie się wiosna schowała;-)
    A tak poważnie, to jest to Przepiękne jajko!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, schowała się nam gdzieś wiosna, ale jej poszukamy. Kolejna moja praca będzie już wiosenna na maxa i mam nadzieję że za oknem też zrobi się ciepło, kwitnąco, pachnąco i motylkowo :-)
      Ściskam mocno:-)))

      Usuń
  8. Piękne wiosenne jajo,mimo śniegu za oknem :)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za uznanie i piękne słowa. Mam nadzieję że kolejna moja praca w bardzo wiosennym klimacie przywoła w końcu ciepłą i kwitnącą wiosnę. Zapraszam w czasie weekendu, jeśli znajdziesz chwilkę - będzie soczyście i słodko ;-))) Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  9. Świetne jajo a zestaw kolorów powala;-) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, ja też bardzo lubię takie soczyste, wiosenne zestawienie barw i struktur :-) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  10. Świetna praca, cudne kolory i tyle detali!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i przesyłam pozdrowienia ;-)

      Usuń
  11. Wiosennie, radośnie, pięknie :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy i zapraszam do dalszej zabawy w naszych wyzwaniach! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. urocza - dziękuję za udział w moim kolorowym wyzwaniu na blogu Art Piaskownicy - Ki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przesympatyczną wizytę, pozdrawiam !

      Usuń
  13. Wiosenny ten komplecik faktycznie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, i przesyłam wiosenne pozdrowienia :-)

      Usuń
  14. Śliczne:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń