niedziela, 2 kwietnia 2017

Magiczny domek...

... czyli coś z niczego ;-)

Witam cieplutko,


dzisiaj cudowny, słoneczny, wiosenny dzień więc i ja mam dla Was pracę w takim właśnie klimacie. Ostatnio  polubiłam różnego rodzaju praktyczne przeróbki z zastosowaniem rzeczy, które pozornie uważane są za odpady i często lądują po prostu w koszu na śmieci. Dzisiaj prezentuję kolejny pomysł na  metamorfozę, tym razem przedmiotem, który posłużył mi za bazę do ozdobienia jest opakowanie po farbie do włosów. Pudełko ma bardzo fajny kształt i ciekawie się otwiera, dlatego pomyślałam że muszę koniecznie wykorzystać jego atuty i stworzyć coś kreatywnego.Aby  nadać mu nowe życie wybrałam kolejny dziecięcy projekt i zaadoptowałam moje opakowanie na pojemniczek do przechowywania cukierasów lub świątecznych czekoladek.
Na załączonych zdjęciach możecie zobaczyć jak wyglądało przed ozdobieniem i co udało mi się z niego wykonać.
Kolorki bardzo dziewczęce, ponieważ moja praca będzie słodkim, wielkanocnym prezentem dla pewnej Małej Damy :-)
Pudełko z przeznaczeniem do wielokrotnego użytku - w tym celu część otwierana jest wyposażona we wstążeczkę, którą można rozwiązać, uzupełnić zapas słodyczy i ponownie zawiązać, a smakołyki same wypadają przez otwór wycięty na frontowej ściance magicznego domku :-)













Tyle słodkości na dzisiaj, mam nadzieję że moja inspiracja podsunie Wam pomysł na zrobienie czegoś fajnego na Święta Wielkanocne dla swoich pociech lub na oryginalne, prezentowe zapakowanie słodyczy dla rodziny, znajomych czy przyjaciół.

Magiczny domek zgłaszam na wyzwania:

- Art - Piaskownica - temat wyzwania:  Eko - Art - Pudełko

http://art-piaskownica.blogspot.com/2017/03/eko-art-pudeko.html


- Eko - Deco - Graj w kolory - fioletowy

http://eko--deco.blogspot.com/2017/03/wyzwanie-graj-w-kolory-fiolet.html


-Papelia - Fan kwietnia - wykorzystałam tekturkę w kształcie sympatycznego ptaszka - Sweet Pets 3D

http://papeliapl.blogspot.com/2017/04/fan-papelii-kwiecien-2017.html



Kochani, żegnając się z Wami życzę cudownego i słonecznego tygodnia, pełnego optymizmu i dobrego samopoczucia. Dziękuję serdecznie za Wszą obecność u mnie i za wszystkie piękne komentarze, którymi mnie tutaj częstujecie - jestem Wam ogromnie wdzięczna:-))) Buziaki i do następnego spotkania.

Inka

46 komentarzy:

  1. Tak się składa,że używam tej samej farby:))))
    Już nigdy nie wyrzucę pudełka:)))
    PS.Przepadam za wizytami u Ciebie!
    Miłej niedzieli Inuś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aduś ja też przepadam za Twoimi odwiedzinkami. Kochana teraz będzie dobry pretekst do wykorzystania takiego opakowania, na zdjęciach jednak nie wygląda tak fajnie jak w rzeczywistości i wbrew pozorom jest dość pojemny, sporo cukierasów się w nim zmieści. Dziękuję ślicznie za przesympatyczną wizytę, zostawiam moc uśmiechów i życzę cudownego tygodnia :-)))))

      Usuń
  2. Oj, nie powiedziałabym, że to praca powstała na "kanwie" pudełka po farbie do włosów... pięknie :-)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego w nowym tygodniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, również życzę ciepła i jak zawsze dużo optymizmu, energii i wspaniałego nastroju. Uściski i pozdrowienia ;-)

      Usuń
  3. Ja niestety już nie używam farby do włosów ale takiego pudełka zapewne też bym nie wyrzuciła. Znakomity miałaś Halinko pomysł - skojarzył mi się z karmnikami dla ptaszków tylko tu wylatują dołem cukieraski. Ozdobiłaś jak zwykle prześlicznie i efektownie. To taki słodki, zaczarowany domek.
    Przesyłam buziaki na cały tydzień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, zaczęłam gromadzić w domu różne przydasie, które uważam za interesujące i powiem szczerze że chyba niedługo zabraknie już na nie miejsca ;-))) Pocieszam się jednak faktem że nie tylko ja mam takie skrzywienie hobbystyczne :-) Jak wpadnie mi do głowy ciekawy pomysł wtedy wyciągam co tam poupychanego po kątach i coś z tego robię ;-) Ściskam mocno i również życzę pięknego tygodnia ;-)))

      Usuń
  4. Świetny pomysł! Wyczarowałaś magiczny, wiosenny domek. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna to magia kolorów, zapachów i świeżych, ciekawych pomysłów - na mnie działa to bardzo pozytywnie i optymistycznie. Dzięki za wizytę, życzę Ci, Kochana, cudownego tygodnia ;-)))

      Usuń
  5. Świetna metamorfoza!
    Pudełeczko dostało drugie życie, jest piękną ozdobą, kryje smakołyki i czegóż chcieć więcej? Nic, tylko cieszyć oczy i podniebienie :-)
    Uściski, Halinko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, cukierasy to takie łakocie, które ja podjadam w nadmiarze i to prosto ze zwykłej, sklepowej torebki, ale dziecko na pewno ucieszy się z tak fajnego ich opakowania. To będzie słodki ale i ciekawie podany prezent, myślę że Mała Dama będzie zadowolona;-))) Serdecznie pozdrawiam i słonecznego tygodnia życzę :-)))

      Usuń
  6. A ja wyrzuciłam wczoraj pudełko po farbie właśnie :-) Odłożyłam sobie za to po perfumach z przeznaczeniem na przerobienie. Czytasz w moich myślach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełka po perfumach mają nieraz wyszukane kształty i konstrukcję. Jestem bardzo ciekawa co powstanie z Twojego i w jakim stylu je ozdobisz? Holly, mam nadzieję że się pochwalisz swoim cudeńkiem :-) Buziaki, dużo słonka i optymizmu ;-)))

      Usuń
  7. Ale fajne, pomysłowe pudełeczko:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-deco. Pozdrawiam Agnieszka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomysłowe! Świetnie, że wykorzystałaś pudełko po farbie. ;) Gdybyś o tym nie napisała i nie zamieściła zdjęcia przed metamorfozą, to chybabym nie uwierzyła!
    Przepiękna praca. Tyle elementów, wszędzie coś się dzieje. No i ten otwór na cukierki jest świetny. Mała Dama na pewno będzie oczarowana tak jak czytelnicy bloga. :)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wer, bardzo się cieszę że do mnie zaglądasz :-))) Lubię trochę pokombinować z wykorzystywaniem takich rzeczy, które prawie wszyscy wyrzucają. Nieraz odnajduję w nich jakiś potencjał i wtedy służą za bazę do mojej pracy. Fajnie że moja przemiana spotkała się z tak pozytywnym przyjęciem. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  9. przepiekna praca:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Kwietniowej Edycji Fana Papelii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie, dziękuję pięknie i również przesyłam pozdrowienia :-)

      Usuń
  10. Pomysł bardzo mi się podoba, a Twoje wykonanie jak zwykle zachwyca!
    Wspaniała praca! Pozdrawiam cieplutko i powodzenia w wyzwaniach:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, cieszę się że pomysł i wykonanie tak Ci się spodobało. Dziękuję serdecznie za tak piękne podsumowanie i tyle ciepłych słów.
      Ściskam i pozdrawiam :-)))

      Usuń
    2. Jak widać to nie tylko mnie się spodobał ten Twój domek:-)
      Gratuluję wygranej!

      Usuń
    3. Dziękuję Karolinko za serdeczność i gratulacje, bardzo się cieszę że kolejny domek na słodycze zdobył uznanie w oczach Projektantek, chyba muszę częściej takie robić ;-))) Buziaczki :-)))

      Usuń
  11. Niesamowity :) rewelacyjny pomysł, zmiana ze zwykłego pudełka w coś naprawdę magicznego... naprawdę piękny prezent.
    Dziękuję za odwiedziny u mnie, i za pozostawienie miłych słów :) Twój blog z przyjemnością dodałam do listy obserwowanych; pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, spotykam Cię tutaj po raz kolejny i jestem wdzięczna że mnie odwiedzasz. Dziękuję serdecznie za tyle miłych komplementów i oczywiście zapraszam tutaj ponownie. Pozdrawiam wiosennie i cieplutko :-)))

      Usuń
  12. Świetny pomysł, nigdy bym nie pomyślała, że można tak ślicznie z "niczego" zrobić rewelacyjne opakowanie na słodkości. Masz fajne pomysły i dar komponowania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko, bardzo mi miło czytać tyle pięknych komplementów od Ciebie, prace dla dzieci są szczególnie przyjemne i dają dużo frajdy przy ich wykonaniu. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  13. rewelacyjny pomysł, fantastyczne wykonanie, dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło czytać tak pozytywny komentarz, dziękuję serdecznie :-)

      Usuń
  14. Jest przepiękne:) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale miło!!!! Możliwość wzięcia udziału w Waszym wyzwaniu do tak kreatywnego tematu zrobiła mi wielką przyjemność. Dziękuje ślicznie:-)

      Usuń
  15. Świetna przemiana, pudełko wygląda pięknie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło czytać taki pozytywny komentarz, dziękuję za kolejne, sympatyczne i dla mnie bardzo cenne odwiedziny ;-) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam ponownie!

      Usuń
  16. Świetny domek:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak wyszło, że napiszę u Ciebie dwa komentarze - pięknie i bardzo wiosennie ozdobiłaś domek:) Dziękuję za udział w wyzwaniu EKO-DECO:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetta, pozwól ze podziękuję w jednym komentarzu dla Twoich dwóch. Jestem bardzo wdzięczna za Twoje odwiedzinki i miłe słowa pozostawione w komentarzach do tej pracy, uwielbiam wyzwania i wszystkie moje prace biorą udział na blogach wyzwaniowych, to świetna zabawa, która wyzwala kreatywność :-))) Życzę pięknej niedzieli ;-)

      Usuń
  18. Niezwykłe jest to, co powstało :) Super domek :) Dziękuję za udział w wyzwaniu AP!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, Emilia, za Twoje uznanie dla mojej metamorfozy pudełka po farbie. To była świetna zabawa i mam nadzieję że będzie fajnym, dziecięcym prezentem.
      Dziękuję i życzę pięknej niedzieli :-)

      Usuń
  19. ciekawa praca. "wyciekające" bokiem jajeczka-zaskakujące. dziekuje za udział w wyzwaniu eko-deco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ta niespodzianka dla małej Dziewczynki spodobała się zarówno Jej jak i Rodzicom - było dużo fajnej zabawy z wypadającymi ze środka czekoladowymi jajeczkami :-)Pozdrawiam wiosennie ;-)

      Usuń
  20. Świetny pomysł i piękne wykonanie! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł okazał się trafiony w dziesiątkę - największym podziękowaniem dla mnie była radość dziecka z otrzymania takiej fajnej niespodzianki - dla takich chwil zawsze warto poświęcić czas i pobawić się w kreatywne czary ;-) Dziękuję za przemiłe odwiedzinki i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  21. I to się nazywa prawdziwy recykling ! Dziękuje za udział w wyzwaniu Olga DT Eko-Eco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam recykling, to super zabawa, która daje fajny efekt i poczucie że zrobiło się coś praktycznego właściwie z niczego ;-)))
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  22. Oj, chyba zacznę zbierać pudełka na nieszczęście mojego męża. ;) Super wyszło! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Ewa DT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełka to tylko jedna z propozycji fajnego zagospodarowania rzeczy pochodzących z recyklingu. Dziękuję za miły komentarz i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  23. Piękną nową szatę stworzyłaś dla pudełka:) Świetny pomysł:)
    Dziękuję za udział w kwietniowej edycji Fana Papelii;)

    OdpowiedzUsuń