sobota, 22 kwietnia 2017

Nominacja do LIEBSTER AVARD

 


Witam serdecznie,

Dziękuję z całego serca Asi z bloga "Asa-6 niebo" za wyróżnienie mojej twórczości i uznanie jej za "dobrze wykonaną robotę" oraz za nominowanie  bloga Inka-art do LIEBSTER AVARTD

Zacytuję  definicję tej zabawy:

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu wyróżnienia należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz od 5 – 11 blogów, które działają od niedawna lub mają mniejszą liczbę obserwujących, tak by też miały szansę zaistnieć w blogowej społeczności oraz zadajesz im swoich 11 pytań. Nie można nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie. Zabawa nie jest przymusem”.




Z wielką przyjemnością odpowiem na pytania zadane przez Asię:-)

1. Jakie jest Twoje największe marzenie?

Marzeń mam mnóstwo, ale te dotyczące mojej pasji - chciałabym zostać Projektantką w DT na jednym z blogów, gdzie promowane jest szeroko pojęte rękodzieło oraz chciałabym prowadzić warsztaty plastyczne dla dzieci niepełnosprawnych.

2. Czy jest coś, czego nie zrobiłabyś za żadne skarby (wykluczając tematy dotyczące zdrowia i życia)?

Za żadne skarby nie zmieniłabym dobrowolnie swojej obecnej pracy

3. Co najbardziej cenisz u innych?

Mądrą filozofię życia i przyjaźń

4. Jakie cechy innych trudno Ci zaakceptować?
Totalnie nie akceptuję kłamliwości i braku kultury, toksycznego wpływu na otoczenie, wywierania presji i braku życzliwości

5. Co uważasz za największą swoją zaletę?

Szczerość aż do bólu, chociaż ta cecha nie zawsze jest uważana za zaletę :-)

6. Co chciałabyś w sobie zmienić?

Chciałabym nauczyć się ze spokojem przyjmować fakty, które są zrządzeniem losu

7. Czy pracujesz zawodowo; jeśli tak, to czy jest to praca, która daje Ci radość i satysfakcję?

Tak, pracuję zawodowo, robię to, co lubię - bo to pokrewne zajęcie do mojego hobby

8. Czym (poza robótkowaniem i blogowaniem) zajmujesz się w wolnych chwilach?

Jeżdżę na rowerze, czytam, staram się zgłębiać swoją wiedzę i poszerzać horyzonty myślowe

9. Jak pojawił się pomysł założenia bloga?

Trochę to trwało, oglądałam i podziwiałam prace na blogach innych osób, też chciałam prezentować swoje rękodzieło na szerszym polu i w końcu udało się założyć bloga

10. Twoje ulubione miejsce na świecie?

Miejsce, w którym tworzę oraz mój dom i ogród

11. Gdzie chciałabyś pojechać, gdyby nic Cię nie ograniczało?

Chciałabym zwiedzić Japonię i Australię



Asiu, dziękuję jeszcze raz za uznanie i docenienie mnie jako rękodzielnika zasługującego na takie wyróżnienie, a ja chciałabym nominować Koleżanki, które prowadzą następujące blogi:

Ogród-cardmaking-pasje

W czasie wolnym...

Trzeci Pokój

Bawełniane niteczki

Scrap Tworki

Skrawek tęczy

Wszystkich moich Gości zachęcam do odwiedzenia tych  blogów, Dziewczyny są wyjątkowo kreatywne, robią cudowne, warte podziwiania prace - zapraszam serdecznie i życzę pięknych wrażeń, zostaniecie miło i ciepło podjęci i ugoszczeni ;-)



 A oto moje pytania dla Was, Kochane nominowane:


1. Czym inspirujesz się tworząc swoje prace?

2. Czy próbujesz swoją pasją zarazić otaczające Cię osoby?

3. Czy robótkowanie zabierasz ze sobą wyjeżdżając na wakacje?

4. Czy lubisz uczestniczyć w wyzwaniach lub innych kreatywnych zabawach

organizowanych na blogach?

5. Jakie cechy u siebie uważasz za najbardziej pozytywne?

6. Czy jesteś osobą, która chętnie pomaga innym w trudnych sytuacjach?

7. Czy lubisz zwierzęta, czy masz jakiegoś pupila w swoim domu?

8. Jakimi osiągnięciami chciałabyś się pochwalić?

9. Czy masz jakieś nawyki, których chciałabyś zaniechać?

10.Jaką potrawę uważasz za najsmaczniejszą i czy sama ją przyrządzasz?

11.Co najbardziej cenisz u czytelników swojego bloga?



Będzie mi niezwykle miło jeśli przyłączycie się do zabawy i nominujecie do wyróżnienia swoje kandydatury, bardzo serdecznie zapraszam Was, Kochane, bo "dobrze wykonana robota" zasługuje na to by ją pokazać szerszemu gronu i pomóc innym osobom zaistnieć, pochwalić się swoją twórczością i dowartościować tych, którzy na to zasługują.

 Zapraszam i serdecznie Was pozdrawiam, życząc ładnej i słonecznej niedzieli :-)))
 Inka





 

13 komentarzy:

  1. Halinko; Twoje prace są cudowne, zasługujesz na wszelkie laury! Miło było poznać Cię nieco bliżej:) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Asiu jeszcze raz za nominację, jestem bardzo wzruszona że tak dobrze oceniasz moją pracę, mnie również miło że dostałam szansę dla bloga a ja z kolei mogę wyróżnić inne osoby, których twórczość podziwiam. Ściskam mocno ;-)

      Usuń
  2. Serdecznie Ci dziękuję Halinko za nominację i wyróżnienie mojego bloga. Nie bawię się już w to co najmniej od dwóch lat ale jest mi bardzo miło. Ta zabawa (jak sama napisałaś) służy promowaniu młodych blogów o małej liczbie obserwatorów a ja to już jestem "stara" blogerka. Mimo wszystko postaram się odpowiedzieć na Twoje pytania choć - wysoko postawiłaś poprzeczkę!
    Z ciekawością przeczytałam Twoje odpowiedzi, fajnie jest móc poznać kogoś bliżej. Mam podobne marzenie, chciałabym zorganizować kiedyś warsztaty plastyczne dla dzieci. Może jak już będę na emeryturze a zdrowie pozwoli uda mi się je spełnić.
    Jeszcze raz serdecznie dziękuję i serdecznie przytulam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu, wiem że bloga prowadzisz już dość długo, ale mimo wszystko uważam Twoje prace za wyjątkowe i chciałam żeby za moim pośrednictwem jeszcze trochę osób Ciebie poznało , jesteś skarbnicą pomysłów i inspiracji, pomyślałam że warto aby ktoś skorzystał z dobrodziejstw, które wychodzą spod Twoich rąk. Ale oczywiście szanuję Twoją decyzję, ja będę cały czas inspirować się Twoją osobowością i twórczością. Buziaki i słoneczne uściski ;-)

      Usuń
  3. Dziękuję bardzo za nominację.To miło, że doceniasz moją twórczość. Czuję się zaszczycona Twoim wyróżnieniem, jednak nie biorę udziału w tego typy zabawach. Przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, Kochana, rozumiem i szanuję, prace tworzysz piękne i pomysłowe, ja będę je nadal podziwiać z wielką przyjemnością.
      Pozdrawiam wiosennie i cieplutko :-)))

      Usuń
  4. Halinko, bardzo dziękuję za wyróżnienie! Wiele dla mnie znaczy :-)
    Już samo prowadzenie bloga jest dla mnie dużym wyzwaniem i nie wiem, czy zdobędę się na odwagę, aby opowiadać o sobie...
    Twoja odpowiedź na pierwsze pytanie mnie wzruszyła - na co dzień zmagam się z niepełnosprawnością córki. Praca z nią jest trudna, ale efekty (gdy się pojawią) po prostu uskrzydlają. Więc dla tych chwilowych wzlotów naprawdę warto walczyć.
    Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, uszanuję każdą decyzję, chcę Ci tylko powiedzieć że tworzysz piękne prace, które ja z wielką przyjemnością podziwiam, lubię wizyty u Ciebie i Twoje odwiedzinki tutaj.
      Iwonko, dla tych pięknych chwil, które przynoszą postępy u Twojej Córci, warto walczyć i dużo pracować, efekty dają radość Tobie ale i Twojemu dziecku. Kochana, życzę Ci dużo takich pozytywnych chwil, które przyniosą radość Tobie i Córeczce. Wszystkiego Najlepszego, Iwonko - ściskam i serdecznie Was pozdrawiam :-)

      Usuń
  5. Nie jestem na żadnym portalu społecznościowym,mam tylko tego mojego bloga.A zanim go założyłam,byłam przekonana,że nie można kogoś "wyczuć" przez takie sztuczne łącza,bez spotkania w realu. Twoja osoba zdecydowanie zaprzeczyła mojej teorii.Już od "pierwszego wejrzenia" w Twoje blogowe karty,wiedziałam,że mam do czynienia z kimś nietuzinkowym,pełnym pozytywnej energii i emanującym ciepłem z każdej odległości (chyba z kosmosu dałabyś radę:)).Każda następna wizyta u Ciebie tylko to potwierdzała.A dzisiejsze Twoje odpowiedzi to kropka nad i dla faktu,że jesteś po prostu cudownym,wspaniałym człowiekiem o pięknej duszy i ogromnym sercu.Lepiej się zyje ze świadomością,że są takie osoby jak TY!!!Podobnie oceniam też Ewunię Jurewicz i Iwonkę z "wolnego czasu":)Myślę,że też się ze mną zgodzisz.To równie cudowne anioły jak Ty:)
    PS.Za Twoje marzenie trzymam kciuki.Piękne jest i wzruszające:)
    Ściskam Cię przeogromnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aduś, Kochana, pozwól, że Cię uściskam z całych sił *[A]* i ucałuję, nie wiem, co napisać, taka jestem wzruszona Twoimi komplementami!!! Nie jestem pewna czy nawet w połowie na nie zasługuję. Dziękuje Ci z całego serca za tyle cudownych, ciepłych i wzniosłych słów. Ja Was wszystkie bardzo kocham, dla takich wspaniałych Osób i pięknych chwil warto tworzyć, prowadzić bloga i dzielić się tym, co potrafię najlepiej. Dzięki Wam staję się lepszym człowiekiem pod każdym względem, dużo się uczę, poznaję wyjątkowych ludzi, osobowości o dużej wrażliwości i dobroci, to procentuje i daje bardzo wiele korzyści duchowych. Marzenia są po to by je spełniać a ja mam cichą nadzieję że kiedyś dostąpię takiego zaszczytu i uda mi się zrealizować chociaż część.
      Aduś, mocno Cię przytulam i dziękuję za dzisiejsze spotkanie :-)))

      Usuń
    2. Kochana moja,zapewniam Cię ,że w pełni zasługujesz na komplementy.To jest najzwyczajniej w świecie szczera prawda!!!
      Jak ja się cieszę,że założyłam bloga.Mam zupełnie takie same piękne odczucia jak Ty...Zupełnie takie same:)Jak tu się nie cieszyć z takich korzyści:))))
      Buziaki:)

      Usuń
  6. Dziękuję za nominację i zaproszenie do zabawy :) podoba mi się idea Liebster Award i cieszę się, że dzięki Tobie mogę wziąć w udział w tej akcji :)
    Pytania, linkowanie, zaproszenia dają możliwość poznania blogerów bliżej - fajnie, że mogłam poczytać pytania i odpowiedzi u Ciebie, odwiedzić inne osoby, i chętnie sama zaproszę innych do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, cała przyjemność po mojej stronie, jestem pełna uznania dla Ciebie jako Osoby i dla Twojej pięknej twórczości. Wrażliwość artystyczna, jaką posiadasz, zasługuje na taką nominację i jest mi niezmiernie miło że przyjęłaś moje zaproszenie. Dzięki Twoim, pięknie rozwiniętym odpowiedziom poznałam Cię lepiej i dziękuje Ci bardzo że dałaś szansę dla następnych, twórczych Dziewczyn i ich ciekawych blogów. Pozdrawiam serdecznie i cieplutko :-)))

      Usuń