wtorek, 4 kwietnia 2017

Folkowa Wielkanoc


Witam serdecznie,


w tak cudowny, ciepły i słoneczny dzień poczyniłam wielkanocny komplet z dominacją fioletu i karmelu w stylowym, folkowym klimacie. Lubię stosować  motywy regionalne w swoich pracach. Tutaj, jak widzicie jest to śliczny, drewniany ptaszek oraz ażurowe motywy na pisankach. Dodatki to wiosenne kwiaty, gałązki bazi, zawijaski i kokarda w kolorze soczystej, wiosennej zieleni. Karteczka będzie zapakowana w pudełko, które zostało ozdobione minimalistycznie.









Czy  podoba Wam się  folkowy klimat w pracach świątecznych, bo mnie owszem, nawet bardzo :-) Byłam dzisiaj na wielkanocnym kiermaszu rękodzieła i ku mojemu dużemu zadowoleniu, większość przedmiotów proponowanych przez sprzedawców była zdobiona motywami regionalnymi. Zainspirowana tymi pięknymi ozdobami wróciłam do domu i zabrałam się od razu do pracy, której efekty mam przyjemność zaprezentować Wam powyżej.

Do mojej klimatycznej pracy zastosowałam kolorystykę, która gości w trzech blogowych wyzwaniach scrapowych, tak więc próbuję swoich sił i zgłaszam :

- Kartkowe ABC - G jak Gips,

https://kartkoweabc.blogspot.com/2017/03/g-jak-gips.html


- Eko - Deco - graj w kolory - fioletowy

http://eko--deco.blogspot.com/2017/03/wyzwanie-graj-w-kolory-fiolet.html


- Art - Piaskownica - kolory

http://art-piaskownica.blogspot.com/2017/04/kolory-kwietnia-edycja-sponsorowana.html

Kochani, taki piękny dzionek mamy dzisiaj w Krakowie, kończę zatem i wybieram się jeszcze na przejażdżkę rowerową po pobliskim lesie. Dzięki za Wasze sympatyczne odwiedzinki i przemiłe komentarze moich pomysłów, projektów i inspiracji ;-) Zmykam a Wam życzę pięknego i słonecznego tygodnia.  Buziaki :-)))

Inka

44 komentarze:

  1. Twój komplecik jest prześliczny! Uwielbiam folkowe motywy a Ty Halinko przepięknie je tutaj wkomponowałaś! Napatrzeć się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu, ta karteczka została właśnie wysłana, mam nadzieję że adresatka się ucieszy. Dziękuję za piękny komentarz i przesympatyczne odwiedzinki. Pozdrawiam cieplutko :-)))

      Usuń
  2. Ja jak zwykle podziwiam Twoje dodatki. Nerwowo szukam w swoich zapasach jakichś świątecznych elementów, ale ich nie mam. I jak wykleic świąteczne Kartki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Holly:-) Kochana zawsze możesz po prostu wyciąć sobie piękne pisanki z papierów o ciekawych wzorach, lub użyć ścinków i zrobić różnokolorową mozaikę, dokleić małe puszyste kurczaczki, których teraz mnóstwo na sklepowych półkach, dodać piórka, gniazdko z sizalu lub użyć naturalnych gałązek. Ja wiem że na pewno sobie poradzisz, kreatywność nie zna granic, jakiś pomysł zawsze wpadnie do głowy. Buziaki i świetnej zabawy przy kartkowaniu :-)))

      Usuń
    2. Dziękuję. Na Ciebie można zawsze liczyć :-)

      Usuń
  3. Lubię elementy folk....tu nie ma ich ani za dużo, ani za mało.Fajna kolorystyka. Trudno oczy nacieszyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, dziękuję serdecznie za przemiły komentarz i cieszę się że Ty również jesteś zwolenniczką folk-motywów :-) Dzisiejsza karteczka została wykonana dla miłośniczki takiego klimatu. Pozdrawiam wiosennie i dziękuję że tu zajrzałaś :-)))

      Usuń
  4. śliczny komplet, dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco.Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za sympatyczne odwiedzinki i pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  5. Rzeczywiście folkowy ptaszek dominuje w tej kompozycji. Ślicznie to wygląda, bogato i ciekawie. To piękny komplecik.
    Lubię folkowe klimaty choć (sama nie wiem dlaczego) nie sięgam po nie.
    U nas też wciąż ciepło. Wczoraj buszowałam trochę w ogrodzie ale kondycja jeszcze "pozimowa". Czekam niecierpliwie na deszcz bo strasznie sucho.
    Pozdrawiam Cię Halinko wiosennie i ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewcia, dziękuję za Twoje, jak zawsze, cudowne słowa. Zachęcam do popróbowania folkowych klimatów, są fajne i ostatnio na topie :-) Nad Krakowem właśnie przeszła potworna burza z gradobiciem i wielką ulewą. Ogródek mam teraz dokładnie i mocno podlany :-)
      Ściskam Cię Ewuś, życzę dobrej kondycji i miłego buszowania po Twoim cudownym ogrodzie :-)))

      Usuń
  6. Świetna kartka, ten ptaszek fajnie wygląda:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też urzekł ten cudowny ptaszek, jest zrobiony z drewna i ładnie ozdobiony. Dziękuję Karolinko za sympatyczną wizytę u mnie i również serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  7. Pięknie zainspirowałaś się tym kiermaszem!
    Powstała mega wiosenna, kolorowa i radosna karteczka, a ptaszynka skradła moje serducho :-)
    Uściski przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, na kiermaszu było tyle fantastycznych ozdób że po prostu oszalałam, w Krakowie klimaty folkowe zawsze były i są bardzo modne, wykorzystuje się je do zdobienia praktycznie wszystkiego, co tylko może nabyć u nas turysta. Kochana, dziękuję za uznanie dla tej inspiracji, ptaszynka również mnie bardzo przypadła do gustu i mam nadzieję że także ucieszy adresatkę tej pracy.
      Buziaki i cieplutkie pozdrowienia :-)))

      Usuń
  8. Prześliczna karteczka i cudny ptaszek .Bardzo lekko i wyjątkowo umiejętnie wprowadziłaś tu folkowe klimaty .Dziękuję za miłe słowa i odwiedziny mojego bloga .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Grażynko że i Ty do mnie zajrzałaś, dziękuję ślicznie za sympatyczną wizytę, za ciepłe słowa i zapraszam tu ponownie.
      Wiosenne pozdrowienia ;-)

      Usuń
  9. Prześliczna karteczka,wraz z cudnie ozdobionym pudełeczkiem tworzy wspaniały komplecik :) Motywy folkowe świetnie wpasowałaś w całość :) Dla mnie BOMBA !!!
    Życzę Ci powodzenia w wyzwaniach :) Trzymam kciuki :)*
    Serdeczne pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ się cieszę tymi wspaniałymi słowami, bardzo mi zależało żeby karteczka wyszła tak klimatycznie, jej adresatka lubi folkowe motywy a ja chciałam zrobić jej niespodziankę, mam nadzieję że mi się uda :-) Dziękuję serdecznie za odwiedzinki i pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  10. Cudne:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję za odwiedzinki i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  11. Co za eksplozja wiosny! ;);) Mnóstwo pozytywnych kolorów, dziś akurat u mnie za oknem pada deszcz, i tym bardziej miło popatrzeć na coś optymistycznego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, jak mi miło że ta praca dostarcza Ci tak wiele pozytywnych wrażeń - dzisiaj i u nas wiosna schowała się pod parasolem.
      Życzę Ci pięknego i cieplutkiego weekendu, dziękując za sympatyczną wizytę zapraszam tu ponownie :-)

      Usuń
  12. No i tu mnie masz!!!
    Zaczarowałaś mnie tą folkową karteczką:)
    Nieprawdopodobnie cudowna!!!!!!!!!!!!!!!
    Ależ Ci jej zazdroszczę:)))
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu Was mam, uwielbiam taki klimat jak i ludzi, którzy też taki klimat uwielbiają. Witaj w fan klubie Kochana :-))) Dziękuję Ci Aduś, takie cudowne komplementy zagrzewają do pracy i budują kreatywność, Twoje cegiełki przyczyniają się do tego że zaczyna powstawać solidna podwalina pod budowlę ;-))) Ściskam Cię mocno!

      Usuń
  13. Piękna kolorowa karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-deco. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za sympatyczną wizytę. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  14. Urocza kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za sympatyczne odwiedzinki i pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  15. fajny folkowy klimat i fioletowy tez widoczny mimo wielu innych barw i wzorów-jednak to jest "mocny" kolor;-) dziekuje za udział w wyzwaniu eko-deco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za przemiły komentarz, pozdrawiam wiosennie ;-)

      Usuń
  16. Piękna karteczka, folkowy ptaszek - cuudo! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, Twoje przemiłe słowa sprawiły mi dużą przyjemność. Pozdrawiam cieplutko ;-)

      Usuń
  17. A ja znów wpadam z dwoma komentarzami:) Tak bywa... Śliczna karteczka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię takie karteczki, na których coś się dzieje - na Twojej kartce dużo się dzieje:) Ptaszyna wygląda wspaniale! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

      Usuń
  18. Ah jak ja kocham takie folkowe wzory! Dziękuje za udział w wyzwaniu, Olga DT Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za sympatyczne odwiedzinki :-))) Pozdrawiam!

      Usuń
  19. Ciekawa kompozycja, super ci wyszło. ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Ewa DT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać te słowa, dziękuję pięknie za uznanie i serdecznie pozdrawiam ;-)

      Usuń
  20. Folk i Wielkanoc idealnie do siebie pasują :) Piękna praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy i zapraszam do dalszej zabawy w naszych wyzwaniach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem tego samego zdania :-) z wielką radością wezmę udział w jednym z kolejnych wyzwań, praca jest na ukończeniu, dostanie ostatni "szlif" i sesja zdjęciowa a potem powędruje do Was, Kochani :-)))

      Usuń
  21. kocham folkowe klimaty - dziękuję za udział w moim kolorowym wyzwaniu na blogu Art Piaskownicy - Ki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ki, dziękuję serdecznie, widzę że bardzo dużo osób jest zafascynowanych folkowym klimatem - super, bo ja też bardzo lubię :-) Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  22. Ooo tak trochę na folkowo. Fajnie! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń