wtorek, 25 kwietnia 2017

Wdzięczni wychowankowie


Witajcie moi Drodzy,


wielkimi krokami zbliża się czas tegorocznych matur, więc i zakończenia nauki w liceum, podziękowań i pożegnań.
Zostałam poproszona o wykonanie wesołego kompleciku - pudełka i kartki z podziękowaniami od uczniów jednej z krakowskich szkół dla ich wychowawcy.
Pożegnanie będzie niewątpliwie wzruszające i trudne, bo Pan Profesor jest zarówno wielkim autorytetem  dla swoich podopiecznych jak i  fantastycznym przyjacielem i człowiekiem o pięknej, niespotykanie wrażliwej osobowości - niczym najlepszy ojciec dla swych dzieci, bardzo zaangażowany a przy tym z dużym poczuciem humoru.
W dowód wdzięczności  uczniów za trzy lata niezapomnianej przygody i cudownych wspólnych chwil, trudu włożonego w  ich edukację i przygotowanie do matury powstała taka oto karteczka, elegancka w kolorystyce, w stylu trochę retro i z uśmiechem, by ta ostatnia chwila w szkolnych progach była wzruszająca i radosna jednocześnie :-)

Tak wygląda moja propozycja serdecznego wyrazu wdzięczności dla Pana Profesora od wychowanków:













Na zdjęciach spora ilość warstw jest słabo widoczna, w rzeczywistości karteczka jest  bardzo przestrzenna.

Praca wędruje na wyzwania:

 Project Prezent - Wyzwanie # 23 - 3 warstwy minimum

http://projectprezent.blogspot.com/2017/04/wyzwanie-23-3-warstwy-minimum.html

- Scrapki - wyzwaniowo - doodle hearts

http://scrapki-wyzwaniowo.blogspot.com/2017/04/april-2017-doodle-hearts-1st-reveal.html


Ja też byłam bardzo podekscytowana swoją maturą, życzę wszystkim tegorocznym maturzystom powodzenia, przystępnych tematów i mało stresu, to bardzo ważny ale i trudny okres w ich życiu, niech wszystko uda im się jak najlepiej!!!! 

A wam, Kochani, dużo słonka, ciepła i optymizmu,
Buziaki :-)))

Inka





38 komentarzy:

  1. Twoja karteczka jest cudowna i widać, że pracochłonna. Efekt imponujący!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, miło mi że Ci się podoba, mam nadzieję że wychowawca będzie z niej zadowolony i wzruszony. Jestem wdzięczna za Twoje odwiedzinki, pozdrawiam serdecznie :-)))

      Usuń
  2. Halinko, przygotowałaś przepiękną kartkę!
    Wszystko przemyślane i dopracowane - ale to u Ciebie norma :-)
    Serdeczności przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, staram się jak mogę by zasłużyć choć w połowie na wszystkie Wasze piękne słowa, pochwały i chęć bywania u mnie. Jestem bardzo wdzięczna za Twój kolejny ciepły i pełen uznania komentarz, to bardzo wiele dla mnie znaczy. Ściskam mocno i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Piękna kartka, na pewno będzie miłą pamiątką dla profesora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mam cichą nadzieję że pamiątka będzie miła a chwila pożegnania na zawsze pozostanie w pamięci zarówno Wychowawcy jak i Wychowanków. Bardzo mi miło że tu zajrzałaś, zapraszam częściej i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Cudowna! Myślę, że dla każdego nauczyciela taka karteczka byłaby niesamowitym podsumowaniem pracy! Takie "dowody wdzięczności" dodają motywacji i chęci do szczególnie wytężonej pracy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Asiu, Pan Profesor zasługuje na same najlepsze słowa uznania, jest przykładem idealnego wychowawcy, człowieka i przyjaciela. Życzyłabym wszystkim uczniom, by mogli czerpać przykład z takich osobowości! Dziękuję ślicznie za dobre słowo i sympatyczne odwiedzinki :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  5. Halinko śliczna ta kartka , tak całkiem inna a przez to wyjątkowa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi się czyta Twoje słowa uznania, oryginalność to jedna z cech wykonania pracy na tak wyjątkowe okazje, zawsze dokładam wszelkich starań, by praca wyrażała wszystko to co ja chcę powiedzieć - mam nadzieję że choć troszkę mi się udało :-). Aniu, serdecznie dziękuję za Twoją sympatyczną wizytę, pozdrawiam cieplutko i wiosennie :-)))

      Usuń
  6. Bardzo ładny komplecik, ciekawie skomponowana. Podoba mi się:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, piękne podziękowania dla Twoich zawsze miłych komentarzy, bardzo sobie cenię każde Twoje odwiedzinki u mnie :-))) Ściskam i serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  7. Myślę, że już sam fakt wręczenia takiej ręcznie wykonanej pamiątki będzie miłym akcentem. Bardzo mi podoba Twój pomysł Halinko. Karteczka jest ślicznie skomponowana, warstwy dają ładny przestrzenny efekt. Jest też trochę zabawna i przede wszystkim urocza. Będzie miłą pamiątką tego ważnego dnia.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, Ty tak pięknie umiesz ubrać w słowa swoje myśli, zawsze z niecierpliwością czekam na Twoje odwiedzinki, bo wiem że każdy detal mojej pracy zostanie zauważony, doceniony i doskonale podsumowany.
      Ewuniu, Ty zawsze rozumiesz moje prace i to mnie bardzo, bardzo cieszy. Dziękuję i mocno ściskam :-)))

      Usuń
  8. Bardzo pomysłowa kartka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu na scrapki-wyzwaniowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać takie pozytywne zdanie dla tej pracy, dziękuję pięknie za odwiedziny i serdecznie pozdrawiam ;-)

      Usuń
  9. Piękna - pozytywna i elegancka kartka :) Nietuzinkowa i niebanalna... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, piękne komplementy o poranku zdecydowanie poprawiają humor na cały dzień, zwłaszcza gdy za oknem deszcz i zimno. Kochana, pozdrawiam cieplutko i życzę słonka na nadchodzący weekend :-)))

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło że zaglądasz do mojego kreatywnego kącika, dziękuję serdecznie za sympatyczne odwiedzinki i uznanie dla szkolnej karteczki z serduchem.
      Zapraszam Cię tutaj ponownie i życzę cudownego weekendu ;-)

      Usuń
  11. Kartka jest przesympatyczna.A jaki piękny dodatek w postaci kałamarza:)
    Takie fajne podziękowanie ze szczerego serca!
    PS.Inuś nominowałam Cię do Liebster Award.Wiem ,że przed chwilką brałaś już udział,więc jeżeli nie podejmiesz zabawy,to ja to rozumiem i szanuję:)
    Zrobiłam to bardziej dlatego,aby Ci podziękować:)To taki dowód mojej sympatii do Ciebie i do wszystkiego co robisz.
    Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adeczko,dziękuję za kolejny przemiły komentarz i uznanie - karteczka bardzo wzruszyła Pana Profesora, cieszę się bo chciałam żeby była właśnie tak odebrana. Aduś, ja nie jestem pewna czy aż tyle "dobrej roboty" wykonuję, by taka nominacja należała mi się po raz drugi. Dziękuję Ci z całego serca za taki miły dowód sympatii do mnie, jestem zaszczycona Twoimi pięknymi gestami i słowami uznania dla mnie i mojej pracy. Oczywiście z miłą chęcią odpowiem na Twoje pytania, doceniam i szanuję tak piękny przejaw przyjaźni. Ściskam mocno i cieplutko pozdrawiam :-)))

      Usuń
  12. So sweet card! !!! Thank you for playing with us at SW!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne są te szarości... Takiej kartki jeszcze nie widziałam, fajne są te dodatki :) Piękny prezent dla nauczyciela; fantastyczne jest to, że jest oryginalna, jedna jedyna, ręcznie stworzona, takie prezenty są zawsze najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, dziękuję serdecznie, karteczka zrobiona od serca, darowana ze szczerego, uczniowskiego serca, takie było zamierzenie, efekt - trafiła do pięknego i wrażliwego serca. Jestem bardzo zadowolona, przeżywałam to pożegnanie tak, jakbym to ja dzisiaj kończyła naukę w liceum. Tworząc takie prace zawsze staram się by zawierały odpowiednie przesłanie czy przekaz, to bardzo ważne.
      Dziękuję za sympatyczną wizytę, pozdrawiam cieplutko ;-)

      Usuń
  14. Cudowną kartkę stworzyłaś! Rewelacyjnie się prezentuje :)
    Twoje prace mają piękny klimat!!
    Serdecznie i ciepło pozdrawiam oraz posyłam wiosenne promyki słoneczka -Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, jestem zaszczycona Twoim komentarzem, taka pozytywna ocena to dla mnie powód do dużej radości ale i do podnoszenia sobie poprzeczki coraz wyżej, do pracy i ulepszania warsztatu. Dziękuję Ci, że tu zaglądasz, to dla mnie bardzo ważne i cenne odwiedziny ;-)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję z całego serca ;-)

      Usuń
  15. Wow Amazing!!! Thanks for your participation at Scrapki-Wyzwaniowo Challenge!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! Dziękuję za udział w wyzwaniu Project Prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i przesyłam wiosenne pozdrowienia ;-)

      Usuń
  17. Very cute ♡ Thank you for joining us at Scrapki-Wyzwaniowo

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękujemy za zgłoszenie pracy na nasze wyzwanie. Nie spełnia ona jednak wymagań wyzwania. Brakuje naszego stempla.
    Mimo wszystko dziękujemy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nie doczytałam ostatniego punktu regulaminu, który okazał się być kluczowym, przepraszam i dziękuję za odwiedzinki :-)))

      Usuń
  19. Świetna kartka! Bardzo pomysłowa :-)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapki - wyzwaniowo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i cieplutko pozdrawiam:-)

      Usuń