piątek, 28 kwietnia 2017

Różowa skrzynka Leny


Witajcie,

mała odskocznia od karteczek, dzisiaj pokażę Wam skrzynkę na dziecięce skarby małej Lenki.
Mamusia preferuje dla Leny ubranka i wszystkie dodatki w kolorze ciepłego, intensywnego różu, jak na Małą Damę przystoi :-) Moja dzisiejsza praca swoją barwą nawiązuje do dziewczęcej garderoby maluszka.
Skrzynka o dość sporych rozmiarach ma pomieścić w środku jej ukochane małe maskotki, pluszaki i różne inne zabawki, służy nieraz również jako stołeczek do siadania i odpoczynku, kiedy dziecko zmęczy się dokazywaniem.  Owieczka jest ulubioną maskotką Leny dlatego umieściłam ją jako motyw przewodni mojej pracy w towarzystwie sympatycznych motylków i małych kwiatuszków. Koronka, którą widzicie na wieczku została wykonana za pomocą stempla silikonowego. Środek skrzyneczki zdobią piękne papiery scrapowe.












Różową skrzyneczkę posyłam na wyzwania :

- It,s just fun - zwierzaki

https://itsjfun.blogspot.com/2017/04/wyzwanie-45-zwierzaki.html

- Klub Twórczych mam - Wyzwanie kolorystyczne,


http://klub-tworczych-mam.blogspot.com/2017/04/wyzwanie-kolorystyczne.html

- Papelia - Fan kwietnia


http://papeliapl.blogspot.com/2017/04/fan-papelii-kwiecien-2017.html




Dzisiaj króciutko, w czasie weekendu powstaną kolejne prace, które Wam zaprezentuję z wielką przyjemnością, a dzisiaj żegnam się życząc udanej majówki, odpoczynku, twórczych pomysłów i przede wszystkim pięknego, wiosennego nastroju w towarzystwie promieni słońca.

Serdecznie i cieplutko pozdrawiam,
Inka


20 komentarzy:

  1. fantastyczna skrzyneczka :) dziekuję za udział w zabawie na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziekuję serdecznie za odwiedziny i pozdrawiam, życząc pięknej majówki ;-)

      Usuń
  2. Wspaniała skrzynka! Lubię takie rzeczy: praktyczne, ale piękne :) Ta koroneczka ze stempla silikonowego jest genialna. Kompozycja na wieczku bardzo mi się podoba - wszystkiego jest akurat, nie za dużo i nie za mało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, jak na mój styl to jest bardzo minimalistycznie na tej skrzyneczce, ale taki był plan, więc nie chciałam od niego odbiegać,starałam się żeby moja praca wyszła zgodnie z zamówieniem i oczekiwaniami Klientki;-)
      Cudownej majówki życzę i dużo słonka :-)

      Usuń
  3. Śliczna skrz
    Dziękuję za udział w kwietniowej edycji Fana Papelii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-) dziękuję pięknie za podwójny komentarz, jest mi podwójnie miło za odwiedzinki, pozdrawiam serdecznie i cieplutko ;-)

      Usuń
  4. Rewelacyjna skrzyneczka, Halinko! Jest taka słodka i dziewczęca, a stempelkowa koronka dodaje niesamowitego uroku i lekkości.
    Lenka będzie zachwycona :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenka, jest bardzo pogodną dziewczynką, cieszy się każdym drobiazgiem, każdą maskotką, każdym uśmiechem ;-) Tę skrzyneczkę przyjęła też z wielkim entuzjazmem i oprócz pudełka na skarby przystosowała ją sobie jako stołeczek do siedzenia. Dziękuję za przemiłe słowa, za odwiedzinki, pozdrawiam i życzę udanej i słonecznej majówki :-)

      Usuń
  5. skrzyneczka jak marzenie! w sam raz na skarby małej księżniczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu, dla mnie najważniejszym podziękowaniem jest radość Lenki, a wiem że ona bardzo cieszy się tym pudełkiem:-) Dziękuję że zajrzałaś, pozdrawiam serdecznie i życzę pięknej majówki, słoneczka i ciepełka.

      Usuń
  6. Sama skrzyneczka jest już skarbem, jest przepiękna!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko, jest bardzo słodka przez odcień tego ciepłego różu ale mała Lenka cieszy się nią i to jest dla mnie najlepsze podziękowanie - niech Jej służy jak najlepiej :-) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  7. Śliczna i bardzo dziewczęca.Podoba mi się,gdy odcienie jednego koloru wzajemnie się przenikają,jak w przypadku wieka,które wygląda przecudnie.A do tego ta stemplowana koronka-niezwykle zresztą delikatna i owieczka przesympatyczna!
    Skrzyneczka jak marzenie małej dziewuszki.Super!!!
    PS.A za życzenia w sprawie moich marzeń,bardzo,bardzo Ci dziękuję:)))
    Uściski przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aduś - dzięki!!! Owieczka musiała znaleźć miejsce honorowe na tej pracy:-) Dziewczęce prace należą do moich ulubionych a dla małych dzieciaczków w szczególności.
      Dziękuję za sympatyczne odwiedzinki i przesyłam pozdrowienia ;-)))

      Usuń
  8. Taką piękną skrzyneczkę to każda dziewczyna chciałby mieć :)) pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w wyzwaniu KTM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za sympatyczną wizytę i pozostawienie miłego komentarza, pozdrawiam wiosennie i cieplutko :-)))

      Usuń
  9. Sliczna praca, bardzo mi sie podoba, zycze powodzenia w wyzwaniu KTM ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, bardzo mi miło czytać takie słowa uznania dla tej pracy, pozdrawiam słonecznie:-)))

      Usuń
  10. Naprawdę piękna skrzyneczka :)
    Dziewczęca, pogodna :) Lena na pewno ją uwielbia! :)
    Dzięki za udział w wyzwaniu KTM :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń