wtorek, 11 kwietnia 2017

Moje pięcioraczki...

Kochani, witam Was cieplutko,

Pomalutku dobiegają końca moje świąteczne prace, pokażę Wam ich jeszcze dwie, może trzy, staram się by były różnorodne i ciekawe z zastosowaniem różnych technik zdobienia,  by dostarczały za każdym razem nowych doznań wizualnych  i mam nadzieję że nie zanudziłam Was jeszcze moją świąteczną produkcją ;-)

Były już jajka papierowe, tekturowe, ceramiczne, styropianowe teraz czas na drewniane.
Pięcioraczki, to cała rodzinka  jednakowo wyglądających pisanek. Wykonałam je na bazie sklejki, pomalowałam kremową farbą akrylową i ozdobiłam pastelowymi, świątecznymi stroikami. Użyłam juty, zielonego sizalu, rafii, małych, styropianowych jajeczek, białych hortensji, piór i tekturek. Ażurowa koronkowa pisanka to mój ulubiony  motyw na tegoroczne Święta Wielkanocne.  Za pomocą szablonu i piaskowej pasty strukturalnej naniosłam motyw gałązek bazi.










Każda moja praca jest inspirowana tematyką trwających na blogach wyzwań, tak jest również w tym przypadku, więc czas zgłosić pisanki do konkursów:

- It's just fun - Wielkanoc,

https://itsjfun.blogspot.com/2017/04/wyzwanie44-wielkanoc.html


- od A do Zet - Z jajem,

http://blog-odadozet-sklep.blogspot.ie/2017/04/wyzwanie-19.html


- Przydasie Pasjonaty - Pisanka

https://przydasiepasjonaty.blogspot.com/2017/03/wyzwanie-18-pisanka.html



Kochani, dziękuję serdecznie za  sympatyczne odwiedzinki u mnie, życzę Wam spokojnego Wielkiego Tygodnia, udanych przygotowań świątecznych, tych kulinarnych i tych kreatywnych i również porządkowo - logistycznych , niech wszystko Wam się uda na czas i jak najlepiej. Dzisiaj kończę i pojawię się jeszcze w tym tygodniu z kolejną Wielkanocną inspiracją - jeśli znajdziecie chwilkę - zapraszam serdecznie ;-)

Wszystkiego dobrego i do miłego zobaczenia,
Inka

28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, jest mi szalenie miło za Twoje odwiedzinki i piękny komentarz ;-) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie częściej :-)

      Usuń
  2. cudne jajka :) dziękuję za udział w zabawie na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, jajeczka z tym ażurowym motywem bardzo przypadły mi do gustu, w tym roku goszczą niemal na wszystkich pracach świątecznych :-))) Pozdrawiam milutko :-)

      Usuń
  3. Halinko, przy Tobie nawet nie ma kiedy pomyśleć o nudzie! zachwycasz nas niezmiennie swoimi wspaniałymi pracami, kunsztem i pomysłowością. Uwielbiam do Ciebie zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, oddaję Ci całe serce za taki uroczy komentarz, dziękuję, Kochana, to wielka radość tworzyć dla takich miłych chwil i tak wrażliwych artystycznie Gości, którzy mnie tu odwiedzają. Jestem bardzo wdzięczna za odwiedzinki i podbudowana Twoimi słowami.
      Ściskam mocno :-)))

      Usuń
  4. Ale cudowne te jajeczka!Pięknie się prezentują z tymi wzorami i ażurami! Ślicznie je ozdobiłaś! Wyjątkowe!Pozdrawiam wiosennie i ciepło-Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca Gosiu za Twoje przesympatyczne i dla mnie bardzo cenne odwiedzinki, to szalenie miłe przeczytać takie piękne słowa od bardzo uzdolnionej Artystycznej Duszy :-))) Przesyłam serdeczności i moc uśmiechów :-)))

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Karolinko, cieszę się Twoją pozytywną opinią i uznaniem dla tych - jak na mój bogaty styl - skromnych ozdób :-) Minimalizm jest równie urzekający, wprowadzam nieraz takie małe urozmaicenia :-)))
      Buziaki i wiosenne pozdrowienia :-)))

      Usuń
  6. Cudeńka!
    Dziękujemy za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty:)
    Marzena DT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za Twoje sympatyczne odwiedzinki, pozdrawiam serdecznie ;-)

      Usuń
  7. Fakt!Ażurowa pisanka,sama w sobie jest urocza,ale Twoje szczególne potraktowanie,czyni z niej dekorację wyjątkową.Zachwycona jestem!
    Podziwam,ile pięknych wielkanocnych ozdób wykonałaś w tym roku.
    U mnie słabo.Będę "jechać" na ubiegłorocznych.Chyba mnie ten czas kiedyś w końcu dogoni i zadepcze:)))
    Zasłużyłaś na odpoczynek w te święta.Zatem spokojnych i pogodnych Świąt
    Wielkanocnych życzę Tobie Inuś i Twoim najbliższym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adeczko, gościć Cię tutaj jest wielką przyjemnością, dziękuję z całego serca za ujmujący komentarz. Przyjmij również ode mnie najpiękniejsze życzenia na Święta Wielkanocne, niech będą wyjątkowe i spędzone w gronie osób, które kochasz. Wszystkiego dobrego, Kochana ;-)))
      P.S. W czasie Świąt będzie czas na odpoczynek i czas na tworzenie - bo to szczególna forma relaksu ;-)) Buziaki!

      Usuń
  8. Świetne są te ażurowe bazy i cudnie je ozdobiłaś :) dziękuję za udział w wyzwaniu od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi miło czytać takie piękne słowa, bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam ;-)

      Usuń
  9. dziękuję za udział w pisankowym wyzwaniu Przydasi Pasjonaty ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie, dziękuję i serdecznie pozdrawiam ;-)

      Usuń
  10. Piękne, ażurowe jajeczka!
    Ozdobiłaś je delikatnie, ale z wielkim smakiem i znów z zachwytem podziwiam Twoje prace :-)
    Halinko, życzę Ci cudownych, rodzinnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, z serca dziękuję za Twoje cudowne słowa i również życzę pięknych, zdrowych i radosnych Świąt Wielkanocnych spędzonych w gronie osób, które kochasz. Niech to będzie czas wyjątkowy i szczęśliwy dla Ciebie i Twoich bliskich.
      Serdeczności ;-)

      Usuń
  11. Świetne są :) podoba mi się dobór kolorów - nie jest ich dużo, ale komponują się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, jak widać oszczędnie w kolorach i dodatkach, ale myślę że cały urok tkwi w tym cudownym koronkowym motywie.
      Dziękuję za odwiedzinki, serdecznie pozdrawiam ;-)))

      Usuń
  12. Ineczko przyjmij ode mnie najpiękniejsze życzenia na Święta Wielkanocne, niech będą wyjątkowe i spędzone w gronie osób, które kochasz.
    Cudowne te jajeczka!Pięknie się prezentują,z zachwytem podziwiam Twoje prace :-)
    Korzystając z okazji zapraszam serdecznie do mnie na CANDY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, Kochana, za życzenia, za Twoje uznanie dla prac jakie tu prezentuję i za zaproszenie na CANDY - dziękuję że o mnie pamiętałaś. Miłego tygodnia, pozdrawiam :-)))

      Usuń
  13. Piękne ozdoby! Cała rodzinka pisanek bardzo mi się podoba. :)
    Zainteresowały mnie te białe bazie. Niby to taki drobiazg, a pokazuje, że praca jest dopieszczona w każdym szczególe. Szczerze mówiąc nie słyszałam o czymś takim, jak pasta strukturalna. ;) Człowiek uczy się całe życie.
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wer, dziękuję pięknie za Twoje sympatyczne wizyty u mnie, doceniam każde pozostawione słowo i pozdrawiam Cię serdecznie :-)))

      Usuń
  14. Wspaniałe! !!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie ciekawe pisanki. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun

    OdpowiedzUsuń