czwartek, 20 kwietnia 2017

Scrap Tworki zaprasza na smakowite CANDY


Witajcie Kochani,

nasza bardzo uzdolniona Koleżanka organizuje u siebie na blogu CANDY - bardzo smakowite i bogato zaopatrzone w przecudnej urody przydasie.  Dostałam zaproszenie na to wydarzenie, a że uwielbiam cukiereczki to bardzo chętnie chciałabym skorzystać z możliwości, dołączyć i spróbować szczęścia.
Jeszcze nigdy nie wygrałam candy, być może teraz będzie mi dane pokosztować tych kuszących łakoci. Z wielką przyjemnością zapraszam i Was, Kochani, zobaczcie jakie piękności czekają i dołączcie do nas !!!

CANDY odbywa się na blogu SCRAP TWORKI

a oto trzy bardzo kuszące swoją zawartością nagrody.


1 nagroda

https://gmaja.blogspot.com/2017/04/candy.html




2 nagroda

https://gmaja.blogspot.com/2017/04/candy.html




                                 3 nagroda                           

https://gmaja.blogspot.com/2017/04/candy.html


Prawda że wspaniałe rzeczy czekają u przemiłej Gospodyni na blogu Scrap Tworki.
Mnie się podoba zestaw pierwszy - widzę w nim cudowną karteczkę, dzięki której ta smakowita uczta doszła do skutku ;-)))

Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia zarówno Wam jak i sobie,

Buziaki,
Inka



4 komentarze:

  1. Powodzenia Halinko! Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, jesteś niesamowita - dziękuje z całego serducha:-) Buziaki

      Usuń
  2. Ja się niestety spóźniłam ale Tobie Halinko życzę szczęścia w losowaniu.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Ewuniu, ja też prawie przegapiłabym, zostałam zaproszona już przed Świętami ale nie wiem dlaczego zakodowałam że Candy trwa do końca miesiąca. W ostatniej chwili zdążyłam, miałam nadzieję że jeszcze ktoś z czytelników mojego bloga dołączy, bo wiele osób odwiedza mnie wieczorami. Zobaczymy czy szczęście dopisze ;-) Buziaki i pięknego, udanego weekendu :-)))

    OdpowiedzUsuń