środa, 19 kwietnia 2017

Obudziłam wiosnę kolorami :-)

Witam serdecznie,


z wielką radością chcę się podzielić z czytelnikami mojego bloga kolejnym sukcesem, podczas Świąt Wielkanocnych dostałam piękny prezent od Klubu Twórczych Mam, zostałam laureatką wiosennego wyzwania, na które zgłosiłam pracę zatytułowaną "Wielkanocne jajo".
Sporej wielkości pisanka ozdobiona wiosennymi kolorami przypadła do gustu Projektantkom z KTM i stanęła na podium :-)
Dziękuję serdecznie za taki cudowny, świąteczny upominek, jest mi bardzo miło że spośród tylu naprawdę pięknych i kreatywnych prac moja została zauważona i doceniona. Dziękuję Wam, Dziewczyny, za przemiłe odwiedziny na moim blogu, za piękne, pełne uznania komentarze, za gratulacje i banerek, który z wielką przyjemnością wieszam u siebie i przede wszystkim składam podziękowania Firmie WYCINANKA .NET za nagrodę, jaką dla mnie przygotowała na tę okoliczność ;-)


http://klub-tworczych-mam.blogspot.ie/2017/04/podsumowanie-wyzwania-witamy-wiosne.html

Pozdrawiam serdecznie cały Zespół Klubu Twórczych Mam, życzę cudownej, ciepłej, pachnącej wiosny zarówno za oknami jak i w sercu ;-)

Inka

12 komentarzy:

  1. Moje najszczersze gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, Halinko i życzę wielu kolejnych nagród dla Twoich pięknych prac :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, serdecznie dziękuję za gratulacje, w tym miesiącu mam szczęście, to już trzecie wyróżnienie, jakie dostałam i jest mi ogromnie miło że prace prezentowane tutaj zyskują uznanie w oczach Profesjonalistek - Super :-) Ściskam i pozdrawiam cieplutko:-)

      Usuń
  3. Kochana, serdecznie Ci gratuluję pierwszego miejsca !! Wspaiale ! :* Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szymcia, wielki dzięki, ostatnio też trafiłaś na podobny post w którym się chwaliłam swoim sukcesem, ale oprócz tego pracuję i tworzę - bo to kocham miłością największą. Buziaki i dużo słonka!

      Usuń
  4. Gratuluje wygranej , jajo było śliczne więc się podium należało.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi miło dostać gratulacje od mojego "nowego" Gościa:-))) Aniu,
      dziękuję z całego serca i zapraszam tutaj ponownie. Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  5. Kolejne, wspaniałe osiągnięcie - cieszę się Halinko razem z Tobą i mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję, Ewcia, bardzo mi miło że podzielasz moją radość :-))) Pozwól że Cię mocno uściskam *[E]*

      Usuń
  6. Gratuluję nagrody! Zasłużyłaś!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca, Kochana, że mi kibicujesz i doceniasz to co robię. Jestem zobowiązana i ściskam Cię mocno za tyle ciepłych słów pozostawionych pod moimi pracami ;-))) Pozdrawiam serdecznie i wiosennie :-)

      Usuń