piątek, 7 kwietnia 2017

Niebieska kraszanka


Witam Was serdecznie,


w piątkowe późne popołudnie przy pochmurnej aurze za oknem :-( chcę Wam przesłać kawałek wiosny.  Wiosny ciepłej, pachnącej kwiatami, takiej z wiejskiej zagrody, gdzie pieje kur, gdzie soczysty, zieleniący się, trawnik przydomowy pokrywa dywan żółtych krokusów i białych stokrotek a przy studni z żurawiem rosną niebieskie kępy niezapominajek i słonecznych kaczeńców. Przed drewnianą, pomalowaną na niebiesko chatą,  obok kudłatych bazi  rozsiadł się duży krzew forsycji a w małych, kwadratowych okienkach wiszą ażurowe, śnieżnobiałe, ręcznie dziergane firaneczki.
Taki właśnie klimat próbowałam uchwycić na mojej dzisiejszej pracy, oceńcie proszę, jak to widzicie - udało mi się choć troszkę?








Moja dzisiejsza karteczka powędrowała z życzeniami świątecznymi do Górali  - dlatego taki swojski klimat zamarzyłam sobie na temat przewodni mojej pracy.

"Niebieska kraszanka" z kogutkiem powędruje na wyzwania wiosenne na blogach:

- Kwiat Dolnośląski - Wyzwanie Wielkanocne,

http://www.kwiatdolnoslaski.pl/2017/04/wyzwanie-wielkanocne.html


- Laserowe Love - Pastelowe święta z tekturką,

http://laserowelove.blogspot.com/2017/03/wyzwanie-3-wielkanocnie-pastelowo.html


- Miszmasz Papierowy - Koronkowy zawrót głowy - jest koronka biała bawełniana i wycinana na ażurowym jajeczku :-)

http://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2017/04/koronkowy-zawrot-gowy-czyli-wyzwanie.html



Dzisiaj taki swojski klimat zafundowałam Wam, Kochani, mam nadzieję że wyobraźnia przeniesie Was do tej wiejskiej zagrody, pozwoli na chwilę przystanąć i podziwiać czystą, piękną i przepełnioną wiosennymi zapachami górską krainę :-)))

Dziękuję ślicznie za wszystkie życzliwe i sympatyczne komentarze pod moim poprzednim postem, ;-) zamieszczam banerki z wyróżnieniami  nie dlatego że brak mi skromności, powód jest zupełnie inny - to taka osobista, serdeczna  forma podziękowania i wdzięczności dla Projektantek, które dostrzegły i doceniły moją pracę i dzięki którym czuję się dowartościowana.

Życzę wszystkim moim Gościom cudownego, wiosennego, pełnego optymizmu weekendu, pozdrawiam Was serdecznie a jeśli znajdziecie wolną chwilkę w przedświątecznych przygotowaniach zaglądnijcie tu ponownie, będę prezentować nietypową pracę świąteczną czyli jajko - niespodziankę :-)
Buziaki ;-)))
Inka

27 komentarzy:

  1. Pięknie opisałaś wiosnę, mnie wyobraźnia zaniosła właśnie do takiej słonecznej i pięknej krainy czytając Twoje słowa :) Na kartce klimat oddałaś w 100%, piękna praca :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że zajrzałaś do mnie, dziękuję za piękny komentarz i cieszę się że ten klimat jest również w Twoim guście. Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  2. Po prostu wspaniała kartka! Jest prześliczna, prawdziwie wiosenna.Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło czyta się słowa uznania dla mojej pracy, kolejnej już w podobnym stylu ale widzę że jeszcze nie jesteście znudzeni, to fajnie, bo trochę świątecznych prac pokażę tu w najbliższych dniach i mam nadzieję że nie znudzicie się mono-tematyką. Ściskam mocno ;-)

      Usuń
  3. Halinko, wszystkie Twoje prace mają niepowtarzalny klimat i tak jest z dzisiejszą propozycją - cudowny, wielkanocny obrazek :-)
    Serdeczności przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, ty potrafisz tak ładnie i trafnie ująć w słowa swoje odczucia i spostrzeżenia, dziękuję że tu zaglądasz, to dla mnie cenne, bardzo ważne i przemiłe odwiedzinki. Buziaki i uściski :-)))

      Usuń
  4. Kolejne niesamowita praca :-) Bardzo podoba mi się akcent z kogucikiem... ważnym elementem Twoich postów jest "przedmowa" - pokazuje, że cenisz i szanujesz swoich czytelników :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za Twoją sympatyczną obecność u mnie, ja Was po prostu kocham i bez Was ten blog nie miałby żadnego sensu, szanuję czas, jaki mi poświęcacie i chęć pozostawienia tu tak ciepłych i budujących komentarzy, to jest część mojego istnienia w wirtualnym świecie w którym poznaję wspaniałe i życzliwe osoby pełne pasji i miłości dla innych. Serdecznie pozdrawiam i ściskam Cię mocno :-)))

      Usuń
  5. Uwielbiam takie klimaty.Mogłąbym w nich "utonąć" na zawsze:).
    Kartką jestem oczarowana,bo ten klimacik udało Ci się uchwycić idealnie.
    Cudnie tu u Ciebie Inuś.
    Pięknego,twórczego weekendu Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aduś, Twoje odwiedzinki działają jak cudowny balsam, wszystkie Twoje słowa kierowane pod adresem zarówno moim jaki i prac, które tu prezentuję, są niezwykle życzliwe, wzruszają mnie i cieszą jednocześnie!!! Wielkie dzięki, Kochana, za to że chcesz tu bywać, czuj się jak u siebie, będzie mi niezwykle miło :-))) Buziaczki i również pięknego, słonecznego weekendu :-)))

      Usuń
  6. Baaardzo fajna :) podobają mi się te kolory. I wstęp napisałaś nastrojowy, sama przyjemność zapoznawać się z tym postem :)
    ps. miałam chwilę i zajrzałam do Twojej galerii prac, jestem pod wielkim wrażeniem, masz swój własny ciekawy styl, i widać, że kochasz to co robisz :) fotki w galerii to uczta dla oczu i ducha ;) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, jestem zaszczycona Twoimi odwiedzinami w galerii, tam prezentuję moje wcześniejsze prace, niektóre z nich to takie prototypy, na których stawiałam pierwsze kroki, trzeba spojrzeć na nie troszkę przez palce, ale pewnie sama wiesz jak to jest, kiedy stawia się pierwsze kroki w nowej, nieznanej dotąd technice:-)
      Dziękuję serdecznie za sympatyczną wizytę i dużo miłych słów, które u mnie zostawiasz. Cudownej niedzieli życzę ;-)))

      Usuń
  7. Piękna ta kartka! One wyglądają precyzyjnie jak ze sklepu, ale mają swój indywidualny styl.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta kartka! One wyglądają precyzyjnie jak ze sklepu, ale mają swój indywidualny styl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że wykonanie moich prac jest odbierane za tak profesjonalny i stylowy wyrób, to dla mnie piękny komplement;-) Dziękuję serdecznie i pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  9. Prześliczna, zachwycająca karteczka! Miło popatrzeć na takie cudeńko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie, Kochana, jestem wdzięczna za każde miłe słowo, które tu zostawiasz. Buziaki i cudownej niedzieli ;-)))

      Usuń
  10. Cudny, sielski klimacik Halinko. Opisałaś go tak pięknie, że nic tu dodawać nie potrzeba - zgadzam się z każdym słowem.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, Ewuniu, za tak miłe słowa, ten swojski obrazek namalował się w mojej głowie i musiałam Wam go króciutko opisać. Nieraz trudno wyrazić zamysł na tak małej powierzchni ale tutaj nie miałam problemu ;-) Pozdrawiam serdecznie i cieplutko ;-)

      Usuń
  11. Piękna karteczka
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego
    Dobrosława DT

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna karteczka :) widać, że włożyłaś w nią serce! Dziękujemy za udział w zabawie na blogu MiszMasz Papierowy !! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za takie sympatyczne podsumowanie mojej pracy;-)

      Usuń
  13. Śliczna pełna kolorów kartka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Laserowe Love.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przemiłe słowa pod adresem mojej pracy i pozdrawiam cieplutko;-)

      Usuń
  14. Piękne kolory i kompozycja. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna kraszanka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń