sobota, 8 kwietnia 2017

Perłowe "Faberge" w moim wydaniu

Witajcie moi Mili,


dzisiaj to, co kocham najbardziej, mix mediowe jajko w kolorze perły, w stylu Faberge - rosyjskiego złotnika, który przepięknie ozdabiał jajka. Spod jego rąk wychodziły prawdziwe dzieła sztuki, wydmuszki jajek wykładane szlachetnymi kamieniami, złotem, perłami, diamentami - klejnoty w bardzo oryginalnym wydaniu i wyszukanym stylu - uwielbiam na nie patrzeć :-)))
Też zapragnęłam takie mieć, więc, nie namyślając się długo, postanowiłam spróbować swoich sił i stworzyć ze zwykłego styropianowego jajka coś na kształt i podobieństwo słynnych dzieł Faberge. Oczywiście mój talent i styl trudno w ogóle porównywać do artystycznych dzieł słynnego Mistrza, powiem więcej to była by wielka profanacja. Ta praca jest wytworem mojej wyobraźni a inspiracją do jej stworzenia stały się carskie, przepiękne wydmuszki wykładane drogocennym kruszcem kryjące w swoim wnętrzu niespodziankę ;-)
Do wykonania takiej ozdoby użyłam sporej ilości różnych dodatków, mediów, gotowych tekturek, pereł, elementów metalowych i drewnianych, róże zrobiłam sama, używając białej serwetki ryżowej a kamea została odciśnięta w lekkiej masie M. Steward. Całość, po wstępnej obróbce mającej na celu nadanie odpowiedniej struktury, pomalowałam farbą akrylową w kolorze białej perły, kolejne etapy pracy zostały podbarwione pudrowym różem i urozmaicone w kilku miejscach delikatnym błękitem, dzięki tym zabiegom chciałam nadać mojemu projektowi bardzo subtelny i kobiecy charakter.

Zobaczcie, Kochani, jak wyszło perłowe jajko a'la Faberge ;-)











Ten piękny, perłowy kolor w obiektywie aparatu niestety dużo traci na swojej wytwornej urodzie, trudno w odpowiedni sposób uchwycić jego blask i szyk,  w realu jajko prezentuje się o wiele lepiej.


Jak oceniacie, Kochani, taki pomysł na Wielkanocną pisankę, czy ta nietypowa praca mogłaby zagościć w Waszych domach wśród innych, bardziej tradycyjnych, świątecznych ozdób a może lubicie właśnie takie klimaty jak ja, napiszcie co o tym sądzicie, bardzo proszę ;-)))
 

Perłowe jajko zgłaszam na świąteczne wyzwania;

- Moje Cuda, Cudeńka - Kwietniowe wyzwanie- Cykliczne Kolorki Artystek Kolorystek

http://danutka38.blogspot.com/2017/04/cykliczne-kolorki-kwiecien-2017.html


- DIY - Jajcarny kwiecień,

http://diytozts.blogspot.com/2017/04/18-wyzwanie-jajcarny-kwiecien.html#



- Laserowe Love - Pastelowe święta z tekturką,

http://laserowelove.blogspot.com/2017/03/wyzwanie-3-wielkanocnie-pastelowo.html


- Skarbnica Pomysłów - Nietypowa Wielkanoc,

http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2017/04/wyzwanie-42017-nietypowa-wielkanoc.html




Dziękuję serdecznie za wszystkie cudowne i przemiłe odwiedzinki,  za tyle uroczych komplementów, które u mnie zostawiacie, jestem za wszystkie ogromnie wdzięczna i postaram się odpłacić za nie kolejnymi pracami, które tworzę również z myślą o Was i dla Was, Kochani.
Ściskam i pozdrawiam jednocześnie, życząc wszystkim moim Gościom cudownego przedświątecznego tygodnia, niech, pomimo gorączki i zwiększonej mobilizacji swoich sił, czasu i energii, będzie to dla Was tydzień pełen nadziei i miłości.

Pozdrawiam cieplutko,
Inka


60 komentarzy:

  1. O rany !!! Świetne, po prostu świetne.
    Masz talent :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Iwonko, Twój przemiły komentarz ucieszył mnie ogromnie :-)))) Miłej niedzieli!

      Usuń
  2. Piękne jajo, na bogato! Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne wyzwanie, mnie zainspirowały jajeczka przygotowane przez Agę, lubię taki styl ;-))) Dziękuję za sympatyczną wizytę i miłe słowa, pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  3. Ineczko śliczne jajo wyczarowałaś,kolorki ma delikatne i bardzo perłowe,a o to nam przecież chodzi w kwietniu. Bardzo lubię robić jaja faberge bo można je wystroić na bogato i świecąco,ot taka mała odmiana jeśli idzie o moje upodobania , od tych jutowo-naturalnych kolorków.
    Pięknie dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, kwietniowe wyzwanie jest fantastyczne, jak zobaczyłam Twoją perłową propozycję, od razu wiedziałam co powstanie - zdjęcia nie wyszły zbyt dobrze - bardziej jestem zadowolona z efektów pracy niż fotografowania :-)
      Dziękuję za sympatyczną wizytę i życzę miłej niedzieli :-)

      Usuń
  4. Jajo jak marzenie! piękności perłowe wyczarowałaś Kochana! Takie jajo idealnie pasowałoby do pokoju mojej córci:) Pozdrawiam Cię serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asieńko, dziękuję z całego serca, to też moje klimaty, kocham jajka Faberge - są inne niż wszystkie, szykowne, eleganckie i zrobione z pasją i wielkim sercem. Moje to wersja bardzo kobieca i tez włożyłam dużo serca w jego wykonanie. Kochana, dziękuję za piękne słowa i życzę cudownej niedzieli :-)))

      Usuń
  5. Rany julek !!!!! ale cudo !!! zdecydowanie moje kolorki, kto by nie chciał takiego cuda?!
    Pozdrawiam milutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany, dziękuuuuję Kochana!!! Miało być wytwornie i kobieco - chyba trochę mi się udało :-))) Dziękuję za Twoje przemiłe odwiedzinki i życzę słonecznej niedzieli ;-)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, Arleta ze zajrzałaś, dzięki wielkie:-)
      Moc wiosennych pozdrowień!!!

      Usuń
  7. Toż to prawdziwe dzieło sztuki! Bardzo wytworne i eleganckie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, jak mi miło czytać te wszystkie cudne słowa, dzieła sztuki tworzył Faberge, moje jajo to tylko pomalowany perłową farbą styropian + kilka ozdób. Ale bardzo mnie cieszy że wyzwala u Was tak pozytywne doznania:-). Kochana, dziękuję pięknie za wizytę i życzę fantastycznej niedzieli :-)))

      Usuń
  8. Dbając o nasze tradycje jednocześnie wnosimy do nich ciągle coś nowego. Takie jajo zdecydowanie nadaje się na świąteczny stół! Jest śliczne, oryginalne i niezwykle dekoracyjne. Perłowe odcienie dodają mu elegancji i dobrego smaku. Na pewno wzbudzi zachwyt o wiele większy niż zwykłe pisanki.
    Ja w tym roku kupiłam jajeczka z plastiku, takie otwierane. Mam kilka pomysłów i nawet zaczęłam już robić ale chyba nie zdążę - pewnie zostaną na następne Święta.
    Miłego tygodnia Halinko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewcia, Twoje słowa dodały mi skrzydeł, bardzo się cieszę że przypadła Ci do gustu moja nietypowa ozdoba Świąt Wielkanocnych. Szkoda że nie zdążysz zrobić swoich, ja tak bardzo chciałam zobaczyć co ciekawego powstanie u Ciebie z tych plastikowych jajeczek, będę w takim razie czekać do przyszłego roku. Życzę Ci, Ewuniu, cudownego tygodnia, udanych przygotowań do Świąt a także dużo odpoczynku. Buziaki ;-)))

      Usuń
  9. Prawdziwa perełka powiększyła galerię Twoich prac .Piękne , bardzo kobieco i lśniąco .Piękne tło i ciekawy układ elementów .Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko za tyle ciepłych słów i za kolejne sympatyczne odwiedzinki na moim blogu, bardzo się cieszę że tu zaglądasz, zapraszam ponownie i życzę cudownego tygodnia ;-)))

      Usuń
  10. bardzo kobieca praca, bardzo pomysłowa-no i-co tu gadać-zazdroszczę pomysłu i wykonania! będziesz dla mnie inspiracją:-) a póki co dziękuję za zgłoszenie na wyzwanie DIY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiego pięknego komplementu nie spodziewałam się, jestem zachwycona że mogłam Cię zainspirować swoją pracą, będzie mi niezwykle miło jeśli i u Ciebie powstanie takie kobiece Faberge. Dziękuję z całego serca za tak miłą wizytę i przesyłam cieplutkie pozdrowienia ;-)))

      Usuń
  11. Halinko, jajo jest przepiękne!
    Podziwiam z otwartą buzią, bo mediowanie to dla mnie magia.
    Uzyskałaś piękną strukturę, wszystkie dodatki idealnie się komponują, a kolor zachwyca :-)
    Serdeczności przesyłam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, serdecznie dziękuję, dla mnie mediowanie jest również magią, wychodzą zawsze efekty, których nigdy się do końca nie zaplanuje i nie przewidzi - to jest najbardziej magiczne w tej fantastycznej technice ;-)
      Jestem wdzięczna za pochwały i Twoje serdeczne słowa, życzę pięknego tygodnia i przesyłam moc uśmiechów :-))))

      Usuń
  12. Powtórzę Kochana za Tobą.I cóż tu mówić,ciągle to samo,bez przerwy te pochwały i pochwały...i te zachwyty.No ale jak inaczej?Przecież Ty mnie kiedyś o atak serca przyprawisz:)))Zaskakujesz mnie na maxa,ale ja to tak lubię!!!
    Dzisiejsze jajko jest nieprawdopodobnie piękne,iście królewskie!Jak z bajki,takie wręcz nieosiągalne dla zwykłęgo zjadacza chleba:)
    Jak Ty to robisz Inuś,jak Ci się to udaje???
    Powodzenia w wyzwaniach,na pewno podbijesz tą pracą wiele serduszek:)
    Uściski i dzięki za dzisiejszą sporą dawkę pozytywnych wrażeń:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adeczko, to cudownie że jesteś pozytywnie zaskoczona, ja też bardzo się cieszę że mogłam dostarczyć Wam takich mocnych wrażeń. Dziękuję za bardzo motywujące słowa i tak piękną ocenę mojej pracy.
      Buziaki serdeczne :-)))

      Usuń
  13. Jestem pod wrażeniem Twojej pracy. Jest oryginalna i cudna. Prawdziwe "carskie jajo" :) Serdecznie pozdrawiam i przyjemnych Świat życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać taki wspaniały komentarz, dziękuję i również życzę miłych i spokojnych Świąt ;-)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo serdecznie dziękuję za przesympatyczne odwiedzinki i takie ciepłe słowa, zapraszam do mnie częściej. Pozdrawiam milutko ;-)))

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za pochwały:-) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  16. Robi wrażenie piękne . Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, życzę miłego tygodnia ;-)

      Usuń
  17. Zgadza się, jajka w stylu "Faberge" znane są na całym świecie. Podjęłaś trudne wyzwanie, ale udało Ci się i stworzyłaś równie piękne jajko
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj u mnie Alina, dziękuję za uznanie dla mojej pracy i za dołączenie do grona obserwatorów bloga, to bardzo miłe z Twojej strony:-))) Zapraszam do ponownych odwiedzin i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  18. Wspaniałe to jajo! Bardzo dopieszczone :)
    W imieniu zespołu DIY Zrób To Sam dziękuję za udział w zabawie. Pozdrawiam: Aga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za ten sympatyczny komentarz, już napisałam u Ciebie skąd się biorą pomysły na takie jaja:-))) Pozdrawiam serdecznie ;-)

      Usuń
  19. jak najbardziej widzę go u siebie;)
    ale ja kocham takie klimaty :)
    pozdrawiam i podziwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to takie kobiece i delikatne klimaty, które również i ja kocham. Od dawna marzyłam o takim "Faberge" aż w końcu urzeczywistniłam swoje marzenia - teraz się nim bardzo cieszę ;-))) Miłego tygodnia!

      Usuń
  20. Przepiękne jajo :) Cudne delikatne kolorki, ozdobione na bogato, ale elegancko, ogólnie cudnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu, miło mi Cię poznać i gościć tutaj, dziękuję za
      sympatyczne odwiedzinki i piękne wyrazy uznania dla mojej "perełki". Bardzo serdecznie zachęcam do kolejnych wizyt, zapraszam i pozdrawiam cieplutko ;-)))

      Usuń
  21. Przepiękny perłowy blask!
    Dziękuję za zabawę z Diabelskim Młynem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za przemiłe odwiedzinki, pozdrawiam serdecznie ;-)))

      Usuń
  22. Istne arcydzieło! Niezwykle oryginalnie wykonane i bardzo eleganckie jajo.
    Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY - Zrób To Sam. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zaszczycona tak pięknym podsumowaniem tej pracy, udział w Waszych wyzwaniach jest dla mnie wielką przyjemnością i niezwykłą, kreatywną przygodą ;-) Dziękuję i pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  23. Przepiękne !!! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Skarbnicy Pomysłów!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję za sympatyczną wizytę i serdecznie pozdrawiam :-)))

      Usuń
  24. Piękne , cudowne jajo wykonane z wielkim gustem i pięknych kolorkach .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi szalenie miło że tyle pozytywnych komentarzy dostaję dla tej pracy, to mnie bardzo podbudowuje. Pięknie dziękuję za sympatyczne odwiedzinki i przesyłam serdeczne pozdrowienia:-)))

      Usuń
  25. WOW! Piękne jajo! Podziwiam :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu LaseroweLove.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, jestem wdzięczna za przemiłą wizytę :-) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  26. Świetne to jajko,bardzo lubię takie mediowe klimaaty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja też ostatnio bardzo pokochałam mediowanie. Jestem wdzięczna za sympatyczną wizytę i ciepłe słowa, zapraszam do mnie ponownie :-) Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  27. piękny perłowy blask!
    cieszy oczy pastelami
    urokliwe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakże mi miło czytać taki piękny komentarz od Ciebie, Dorotko. Dziękuję, sprawiłaś mi dużą radość swoimi odwiedzinami, zapraszam tu ponownie :-) Serdecznie i cieplutko pozdrawiam!

      Usuń
  28. Prześliczne jajo. Podziwiam i Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo ze moja perłowa kompozycja dostała tyle pięknych komplementów ;-)) Dziękuję za sympatyczną wizytę i zapraszam do mnie ponownie :-)))

      Usuń
  29. Piękna praca,kolory cudne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, nie ukrywam że cieszy mnie niezmiernie tyle odwiedzin i pięknych, pełnych uznania komentarzy dla tej pracy. Jestem zaskoczona i jednocześnie bardzo podbudowana wszystkimi pozytywnymi opiniami. Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń