piątek, 18 czerwca 2021

W głębinach Oceanu - album z nowościami PAPER CARD

 Witajcie Kochani :-)


Wakacje coraz bliżej, słoneczko coraz mocniej przygrzewa a na naszych półkach sklepowych pojawiły się przepiękne tekturki o tematyce morskiej.
I to jet to, co "tygryski lubią najbardziej".
Po prostu nie mogłam się oprzeć i nawet nie próbowałam - wygrała wyobraźnia. Razem popłynęłyśmy w podwodne głębiny wód oceanicznych i odwiedziłyśmy ciepłe plaże śródziemnomorskie :-)



W dzisiejszej inspiracji wykorzystałam sporo nowych tekturek ze sklepu PAPER CARD, które idealnie podkreślają charakter mojej pracy.
Album został wykonany na bazie HDF, dwie z kart posiadają ażurowe ornamenty, co stanowi dodatkowy atut tego projektu.

Zdjęć będzie sporo, bo każda z pięknych tekturek zasługuje na swoje pięć minut. Zarówno te płaskie, jednowarstwowe, jak również urocze rameczki i tekturki 3D, z których powstały śliczne shaker boxy, wypełnione kuleczkami szklanymi - bezbarwnymi oraz w kolorze ciemnego turkusu.

Album spięłam wstążkami gnieciuszkami - turkusową i złotą :-)
Swoje miejsce znalazła też malutka kotwica, szukajcie jej wśród tagów, przygotowanych pod wklejenie fotek z wakacji.

Mam nadzieję że moja propozycja skłoni Was do zaplanowania prac wakacyjnych, bo przecież to już niedługo.  Jestem ciekawa czy Wy też czekacie na nie równie niecierpliwie, jak ja?














 


 










 


 

Oprócz wymienionych powyżej materiałów, idealne a wręcz nieodzowne stały się
farby i preparaty marki CADENCE:

- farby akrylowe matowe: granatowa i niebieska
- farby metaliczne stare złoto i niebieska
- klej kraftowy przezroczysty
- pasta strukturalna transparentna

oraz przepiękna kolekcja papierów MOON &ME i baza albumowa od Ciao Bella:

 Pracę zgłaszam na wyzwanie:
Tworzę bo kocham - to jest moja największa życiowa pasja :-)
Twórczość jest dla mnie jak powietrze, bez którego nie da się żyć
Kocham morskie klimaty i uwielbiam stawiać czoła nowym wyzwaniom
A stworzenie tego albumu było takim małym ale wyjątkowo przyjemnym wyzwaniem!!!!!




Gorąco Was pozdrawiam :-)

Inka

3 komentarze:

  1. Jaki ładny album stworzyłaś. Papiery i tekturki w sam raz do letniedo albumu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny klimat wyczarowałaś ♥️

    OdpowiedzUsuń