niedziela, 20 czerwca 2021

Niezłe z niego ziółko - Mak

 Witajcie Kochani :-)


Dzisiaj szybciutko biegnę do Was z kolejną kartą zielnika, stworzoną jako propozycja inspiracyjna do wyzwania na blogu Art-Piaskownica.

Ponieważ o tej porze roku mamy już mnóstwo kwitnących ziół i roślin leczniczych, ja wybrałam tę, która od zawsze kojarzy mi się z ciepłym latem i cudownymi wakacjami u mojej Babci na wsi.

Uwielbiam widok czerwonych maków - ich delikatne główki wychylające się tu i ówdzie, pośród gęstych łanów zbóż. A obok zawsze przyjacielsko towarzyszy im chaber, dziki rumianek i kąkol.

To najpiękniejszy widok, jaki pamiętam z dzieciństwa i najbardziej beztroskie chwile, które na zawsze zachowam w swojej pamięci :-)

 


 

 







Cudowne maki pochodzą z arkusza papieru do decoupage od ITD Collection.
Wykorzystałam również szablon i delikatnego motylka, wydrukowanego na folii transparentnej :-)

Praca powstała na powierzchni szarej, kwadratowej koperty - może ona posłużyć do przechowywania zasuszonych nasion do wiosennego wysiewu :-)

Serdecznie zachęcam Was do udziału w naszym wyzwaniu.
Zaglądnijcie na blog Art-Piaskownica - tam więcej prac inspiracyjnych naszego zespołu i szczegóły odnośnie zabawy z zielnikiem :-)


Pozdrawiam milutko,

Inka

5 komentarzy:

  1. Piękny maczek. Pięknie wygląda na torebce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy.... maki mają w sobie to „ COŚ”:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maki to wyjątkowe kwiatki tak jak Twoja karteczka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam maki od zawsze, nawet dostałam od Córki kilka dni temu makowe etui na telefon😊
    Twoja praca artystyczna, jak zawsze-piękna🧡
    Pozdrawiam cieplutko🌺🌞😀
    http://spacerem-przez-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń