czwartek, 10 czerwca 2021

Ostatni dzwonek - DT PAPER CARD

 Witajcie Kochani :-)

Czas biegnie jak szalony, już za kilkanaście dni nasze pociechy pożegnają kolejny rok szkolny.
Jednak zanim to nastąpi pora zastanowić się nad formą podziękowania dla pracowników edukacji za ich wkład w nauczanie i wychowanie młodych ludzi :-)
 Jeśli potrzebujecie inspiracji w temacie - wyzwanie w PAPER CARD będzie ku temu najlepszą podpowiedzią ale i zachętą do uruchomienia własnej wyobraźni.

 

Propozycji jest sporo a każda z nich z pewnością będzie wyjątkowa. Jedną z bardzo popularnych form wyrażenia wdzięczności jest przygotowanie takiej pamiątki, która nawet po latach wywoła w pamięci nauczyciela miłe wspomnienia o swoich wychowankach.


W ramach swojej inspiracji do wyzwania przygotowałam projekt zamknięty w dużej fotoramce, wewnątrz której umieściłam krótkie podziękowania dla wychowawcy oraz wyszczególniłam imiona wszystkich uczniów klasy.
Ramkę można zarówno postawić na meblach jak i zawiesić na ścianie.






Z naszego sklepu wykorzystałam:

 Teraz Wasza kolej, Kochani, serdecznie zapraszamy do podjęcia wyzwania na blogu PAPER CARD i zaprezentowania swoich pomysłów do tak wdzięcznego tematu :-)

 

Do wykonania pracy wybrałam arkusz papieru scrapowego marki ITD Collection,
pochodzący z kolekcji:



Pozdrawiam milutko i życzę dobrej zabawy :-)

Buziaki,

Inka

1 komentarz: