wtorek, 1 czerwca 2021

Pierwsze urodziny sklepu PAPER CARD

 Witajcie Kochani :-) 


Jak dobrze że wpadliście do mnie z wizytą, ponieważ mam ogromny
zaszczyt zaprosić Was na wspaniałe wydarzenie i wspólną imprezkę.

A z jakiej okazji?

Otóż właśnie dzisiaj sklep PAPER CARD świętuje swoje PIERWSZE URODZINKI!!!!!!
Będzie wspaniała zabawa z niespodziankami, nagrodami i innymi atrakcjami :-)

W imieniu naszej Szefowej oraz całej ekipy DT zachęcam do odwiedzenia nas
na Instagramie
- bo właśnie tam odbywa się oficjalna uroczystość.

Na zachętę i dobry początek wspólnego świętowania przygotowałam
dla Was prezent, którego foty zamieszczam pod spodem.

Mam nadzieję że się Wam spodoba :-) :-)





























Do przygotowania tego projektu niezastąpione okazały się preparaty marki CADENCE (na zdjęciu)
oraz piękny pergamin od ITD Collection, który zdobi okładkę mini albumu :-)



 

Wybaczcie mi sporą ilość zdjęć ale bardzo chciałam pokazać każdy szczegół
i każdą tekturkę użytą do stworzenia tej pracy, piękne papiery
a także ramkę z masy, kameę i złotą wstążkę.
Są to materiały ze sklepu PAPER CARD - z których miałam wielką przyjemność
stworzyć ten uroczy, kobiecy drobiazg -
Mini album na fotki zamknięty w stylowej szkatułce.

I na koniec mała niespodzianka - do tego zestawu jeszcze dołożę
paczuszkę scrapowych przydasiów.

Mam nadzieję że poczuliście się dopieszczeni i wystarczająco dobrze zachęceni,
by poświętować wspólnie z nami

ROCZEK PAPER CARD :-)

Bawcie się dobrze i zgarnijcie piękne gifciki - tego Wam życzę z całego serducha :-)

 

Pracę zgłaszam na wyzwanie w:
Craft4You

 

Miszmasz papierowy


Szuflada|



Pozdrawiam,

Inka
 

6 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji roczku. Na ten pierwszy roczek każdy czeka. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńko, od którego trudno oczy oderwać 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały prezent. Album piękny wykonałaś z tych papierów. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Witamy w Otwórz Szufladę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, z klasą :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń