niedziela, 27 czerwca 2021

Tajemnica starej komnaty - inspiracja dla ITD Collection i Dreams

 Witajcie Kochani :-)


Nie da się ukryć że kobieta zmienną jest, ma wiele twarzy i wiele dzieje się w jej wyobraźni.
Raz pastelowe, eteryczne i poukładane kompozycje, innym razem chwile grozy, owiane tajemnicą z przeszłości.
Jednego dnia rządzi scrapbooking, a następnego już decu czy mixmedia. Wczoraj delikatne prace ślubne lub dziecięce, dzisiaj króluje upiorny mrok, ciemność i śmierć.
Wiecie co, trochę mnie to przeraża, ale taka właśnie jestem - zupełnie nieprzewidywalna :-)


Tak, tak, to cała ja, ze swoimi pomysłami, wizjami i nieokiełznaną wyobraźnią. Nieraz odważną i nade śmiałą, innym razem tajemniczą, skrytą i ledwie co wyglądającą spod naciągniętej na czubek głowy pierzyny nieśmiałości :-) :-) :-)

Kochani, dzisiaj przygotujcie się na chwile grozy, oto mroczna odsłona mojej twórczości :-)
Zdjęć cała masa, bo i szczegółów tu bez liku :-)
























W pracy wykorzystałam papiery ryżowe, papiery scrapowe, tekturki i folie transparentne z nadrukiem od ITD Collection
Swoje miejsce znalazły również moje ulubione preparaty mixmediowe marki CADENCE oraz fantastyczny stempel z czaszką. Materiały te są dostępne w sklepie DREAMS.

  

Jeśli dotrwaliście do końca tego wpisu - serdecznie Wam dziękuję i mam nadzieję że taka mroczna odsłona mojej wyobraźni także przypadła Wam do gustu :-) 

Pozdrawiam gorąco i zapraszam do mnie ponownie,
Inka

3 komentarze:

  1. Podoba mi się ten zakątek Twojej wyobraźni. W Twoim wykonaniu nawet mrok jest ciekawy :) Z przyjemnością obejrzałam zbliżenia.
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała praca. Myślę że każdy ma w sobie chwilę mroku oby tylko chwile były krótkie chyba że będą przelane na prace :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycające detale, a klimacik megaaa!!!

    OdpowiedzUsuń