piątek, 25 czerwca 2021

Album dla Faceta i recykling płyty CD

 Witajcie Kochani :-)

 

W ostatni dzień roku szkolnego blog Art-Piaskownica zaprasza na nowe wyzwanie z cyklu MIXED MEDIA - BAZA. Tym razem na warsztat wędruje winyl lub płyta CD.

Tym razem można użyć płyty CD lub winyla nie tylko jako bazę, ale też część projektu. Obowiązkowo praca musi być wykonana w technice mixed media, lub decoupage z elementami mixed media. 

 Oto moja propozycja - użyłam starej płytki CD, którą najpierw potraktowałam podkładem a następnie przy pomocy techniki decu naniosłam na jej powierzchnię motyw z papieru ryżowego ITD Collection.




 W projekcie wykorzystałam także folie transparentne z nadrukiem od ITD Collection.









Jak również niezawodne preparaty mediowe marki CADENCE, które można nabyć w sklepie DREAMS
Serdecznie zapraszam do udziału w naszym wyzwaniu, w którym rządzi mój ukochany recykling. 


Zatem do dzieła, Kochani - niech poniesie Was wyobraźnia :-)

 

Pracę zgłaszam na wyzwanie:


 

Gorąco pozdrawiam i do zobaczenia niebawem,

Inka

5 komentarzy:

  1. Ale super to wygląda😍 bardzo mi się podoba ta koncepcja 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała praca. Trochę mroczna i tajemnicza ale piękna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Tajemniczo, ale tym bardziej chciałoby się zajrzeć do środka... Piękna okładka albumu. Dziękuję za wspólną zabawę z Filigrankami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mega efekt. dziękujemy, za zgłoszenie jej na filigrankowe wyzwanie. pozdrawiam Ania - Dusza z papieru

    OdpowiedzUsuń