poniedziałek, 14 czerwca 2021

PasteLOVE wyzwanie :-)

 Witajcie Kochani :-)


Dzisiaj chcę zaprezentować urodzinowy exploding box, wykonany jako praca inspiracyjna
dla bloga Art-Piaskownica, do wyzwania: KOLORY PASTELOWE :-)

 

Do ozdobienia pracy użyłam papierów od naszego Sponsora, którym jest sklep SCRAP 8.
Spośród wielu pięknych arkuszy wybrałam te najbardziej pastelowe. Ale nie tylko ten walor był jedynym, decydującym atutem. Okazuje się że SCRAP 8 posiada w swojej ofercie papiery, których grafika przygotowana jest specjalnie pod ozdabianie ścianek exploding boxów, co bardzo ułatwia projektowanie i samą pracę :-)))

Zatem poszło szybciutko i sprawnie. Mięta w połączeniu z pudrowym różem dodała pracy lekkości, świeżości i stworzyła idealne tło pod kompozycje kwiatowe, wykończone jasno różową kokardą.

 Ostatnio częstym elementem, pojawiającym się w moich pracach, są przezroczyste mikrokulki.

  Wszystkie tekturki, wstążka gnieciuszek oraz wspomniane już mikrokulki,
zdobiące mój projekt, pochodzą ze sklepu PAPER CARD












   



 

Praca nad tym projektem była dla mnie czystą przyjemnością. Polecam zarówno piękne papiery marki SCRAP 8 jak i fantastyczne tekturki od PAPER CARD. Dla mnie połączenie idealne, pozwalające na wiele różnych kombinacji i stworzenie prac na każdą okoliczność :-)

 

Pracę zgłaszam na wyzwania:

oraz

a także do Zielonych Kotów
bo twórczość to moja największa pasja, bez której nie umiałabym żyć.
A co mi sprawiło największą przyjemność przy tworzeniu tej pracy?
Odpowiedź brzmi - WSZYSTKO, BO PO PROSTU KOCHAM TO, CO ROBIĘ :-)



I na koniec serdecznie zapraszam do udziału w wyzwaniu na blogu Art-Piaskownica,
w tym miesiącu rządzą PASTELE a my doskonale wiemy, że bardzo je kochacie :-)

Czekamy na Was, Kochani, podrzućcie nam mnósto pastelowych cudów :-)

 

Pozdrawiam cieplutko,

Inka

4 komentarze:

  1. Śliczny exploding box 😊 Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy box :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastic box!! Really love the details 😍 thanks for taking part in Paper Heaven Challenge!💓

    OdpowiedzUsuń