poniedziałek, 7 czerwca 2021

Rustykalne wesele i KARTKA KSIĘGA w innej roli

 

 Witajcie :-)

Dzisiaj na moment porywam Was w klimaty, za którymi bardzo zatęskniłam.

Rustykalne wesele czyli totalny powrót do natury - bo to przede wszystkim ona, w swoim niezmąconym pięknie, stanowi bazę dla charakteru przyjęć z nutą rustykalną. 

 

 

Co lubi styl rustykalny? Nade wszystko dużo drewna czyli cudowny, sielski klimat drewnianych dworków a nawet starych wiejskich stodół. Sale to jedno, ale i dodatki – palety, beczki, podkładki, skrzynie, ramki, pieńki. Dalej: mech, sznurek, juta, płótno, gałęzie, konary, szyszki, sezonowe owoce i warzywa. Koronki babuni, papierowe girlandy i lampiony. Już mniej eko, ale dla równowagi szkło: najlepiej z recyklingu, słoiczki, buteleczki, wazony. „Ubrane” w koronki, otulone sznurkiem, rozświetlone świecami, wypełnione kwiatami. Kolory ziemi, stonowane brązy i szarości ale i zieleń łączona z pastelami. 

Dzisiaj mam dla Was dość nietypową propozycję wykorzystania bazy kartki księgi
do przygotowania pudełka na obrączki ślubne.
Nie trzeba zbyt wiele, by wyszło elegancko i powabnie.

Baza, której użyłam, pochodzi ze sklepu Rapakivi, po jej sklejeniu ozdobiłam zarówno
okładkę kartki jak i ranty szkieletu, tworzące przestrzenną harmonijkę.

Mój projekt  jest prosty ale pełen uroku.


Do ozdobienia księgi wykorzystałam papiery scrapowe od ITD Collection z kolekcji "Len i Koronki"
Babciny klimat papierów idealnie wpisał się w styl, na jaki kreowałam swoją pracę.






Pracę zdobią tekturki ze sklepu TEKTURKOWO
oraz papiery ITD Collection - kolekcja "Len i Koronki" 


To również propozycja do dzisiejszego kartkowego wyzwania na blogu Art-Piaskownica, którego tematem jest kartka-księga. Ja oczywiście wyszłam poza ramy i szablonowość tematu i zamiast kartki zaproponowałam bardziej nowatorski, ale myślę że również dość ciekawy pomysł.

A jakie jest Wasze zdanie - czy podoba Wam się taki sposób na wykonanie pudełeczka na obrączki???
Jestem bardzo ciekawa opinii na ten temat :-) :-)

Pozdrawiam Was milutko :-)

Inka

1 komentarz: