niedziela, 6 czerwca 2021

Małe formy twórcze - zawieszka na drzwi

 Cześć Kochani :-)

Dzisiaj pokażę Wam coś, co udało mi się zrobić dla siebie :-)  Ten fakt zawdzięczam
Art-Piaskownicy a konkretnie tematowi jednego z naszych aktualnych wyzwań :-)

Z cyklu MAŁE FORMY TWÓRCZE wzięłyśmy na warsztat - zawieszki / tabliczki na drzwi.
Brakowało takowej na moich drzwiach do pracowni, więc ochoczo przystąpiłam do zadania.
I tak powstała recyklingowo-mixmediowa kompozycja z tego, co znalazłam na swoim biurku ;-)

Już wiecie że jestem chomiczycą przydasiową i zanim coś wyrzucę, wykorzystam to dwa razy :-)

Tak więc zobaczmy, co my tu dzisiaj mamy?
U skraperki, która lubi nieraz też coś zmalować - są "zgluciałe" pędzle, tubki po farbach akrylowych, resztki mchu i skamieniałej pasty piaskowej - z niej wykonałam kompozycję skalno - roślinną przy schodach do ogrodu.
Jest też ostatni kawałek niebieskiej wstążki gnieciuszka oraz walająca się po szufladzie gaza i kuleczki żwirku, wygrzebane gdzieś po kątach.
Jednym słowem - posprzątałam pracownię i zupełnie jak bigos - upichciłam z tego, co znalazłam :-)))

Stare, kamienne schody prowadzące do ogrodu zastąpiłam tubkami po farbach, murek - fundament pod bramę, został stworzony ze starych pędzli. Musiały się tu również znaleźć skalniaki, które po prostu ubóstwiam i sama w swoim przydomowym ogrodzie mam aż trzy plus piękne kompozycje z kamieni wokół oczka wodnego. Kocham rośliny, kocham ich plastyczne piękno, tak skomponowane i podkreślone, by tworzyło cudowną, baśniową scenerię :-)

Zaczynając każdą pracę nigdy nie wiem, dokąd zaprowadzi mnie wyobraźnia i jaki będzie efekt końcowy projektu. Tutaj z pomocą przyszły mi cudowne papiery od ITD Collection a konkretnie kolekcja: "Garden of Dreams" - idealna do tego, by w ogrodzie swoich marzeń poszukać inspiracji.

Jest też stylizowana, stara furta do ogrodu wraz ze skrzydłami, przypominającymi okiennice
- to tekturki od ITD, które przepięknie wkomponowały się w scenerię.
Użyłam również jednego z szablonów, aby wykonać drobny wzór z pomocą pasty piaskowej :-)










 I na koniec prezentacja preparatów mediowych marki CADENCE, bez których nie wyobrażam sobie twórczego istnienia :-) Są idealne do każdej techniki - moi niezawodni spece od efektów specjalnych:

Białe gesso,
Złota pasta piaskowa
Lekka pasta strukturalna,
Złota farba metaliczna - akryl,
Turkusowa mgiełka mix mediowa,
Przezroczysty klej kraftowy

Pracę zgłaszam na wyzwanie


Pozdrawiam cieplutko i życzę Wam cudownego weekendu,

Inka



5 komentarzy:

  1. Pomysł świetny na wykorzystanie wydawać by się mogło rzeczy już niepotrzebnych. Wspaniała praca. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo, świetny pomysł, genialne wykonanie!!dzięki za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za udział w naszej zabawie i życzymy powodzenia.
    Fantastyczny pomysł na wykorzystanie ... śmieci :) Nowy rozdział w recyklingu :)
    PS. Piękna zawieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna zawieszka. Super pomysł na wykorzystanie tubek po farbach. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Doceniam dawanie rzeczom nowego życia. Brawo! Idealna zawieszka na drzwi artysty 👏 dziękuję za udział w zabawie sklepu Od A Do Zet.

    OdpowiedzUsuń