poniedziałek, 1 marca 2021

Kapelusz imieninowy - DT AP I DREAMS

 Witajcie Kochani :-)


Karty do gry to temat aktualnego wyzwania na blogu Art-Piaskownica, zaliczanego do cyklu "Małe formy" :-) 

Moja propozycja inspiracyjna ma konstrukcję bardzo przestrzenną.
Przygotowałam stylowy, męski kapelusz imieninowy.

 

Do wykonania tego projektu zainspirował mnie film "Alicja w Krainie Czarów", a konkretnie atrybut jednego z głównych bohaterów :-) Chodzi oczywiście o nakrycie głowy Szalonego Kapelusznika :-)

Konstrukcja kartki powstała wg kursu mojego autorstwa;

Kartka  KAPELUSZ

Na potrzeby tego projektu naniosłam drobne korekty jeśli chodzi o sam gabaryt i proporcje.
Chciałam aby kapelusz wyglądem przypominał ten, który na swojej głowie nosił Johnny Depp
jako Szalony Kapelusznik, we wspomnianym powyżej filmie :-)

Jak widać na fotkach - karty do gry, które umieściłam w mojej kompozycji,
także są ściśle związane ze wspomnianym  filmem.

Kapelutek udekorowałam okazałą muchą w grochy, na której widnieje imię Solenizanta :-)

Przemyciłam również trochę mediów oraz kilka elementów przestrzennych.






A teraz przedstawiam Wam mój cudowny team od efektów specjalnych czyli preparaty mediowe marki CADENCE:

Farba Dora Metalik 50ml. antyczny złoty

Farba Dora Metalic Paint 50ml.

Mgiełka metalizowana 25ml pomarańczowa

 

oraz szybkoschnący klej, którym skleiłam przestrzenną konstrukcję kapelusza. Jest idealny do wszelkiego rodzaju prac, wymagających precyzyjnego i szybkiego łączenia ze sobą elementów lub powierzchni :-)


Swoją pracę zgłaszam  do wyzwania:  Żyj chwilą


Pozdrawiam cieplutko,

Inka

4 komentarze:

  1. Fajowy, piękny i bardzo pomysłowy kapelusz. Bardzo fajnie dobrane detale, brawo. :) Pozdrawiam cieplutko. :) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Co tu dużo pisać - kapelusz jest boski!!!:)
    Buziaki Inko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautifully designed project & love the colours used. xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowy, ciekawy prezent dla Kamila💝😃
    Pozdrawiam ciepło🌼💛🤗

    OdpowiedzUsuń