piątek, 19 marca 2021

Tajemnice lasu - praca mix mediowa

 Witajcie Kochani :-)

 

Zobaczcie co ja tu dzisiaj narobiłam - wzięłam solidny kawał dechy, takiej zupełnie "surowej" tzw. kominkowej, pokrytej zdrową i dobrze przylegającą korą i na tej chropowatej powierzchni wykonałam mix mediowy obraz w leśnym, magicznym i mrocznym klimacie :-)

 


Przyznam się Wam że jest to mój pierwszy taki projekt, w którym wykorzystałam nierówności kory drzewa i uznałam je za doskonały atut swojej pracy. Ten charakterystyczny, chropowaty efekt przepięknie wydobył i podkreślił klimat tajemniczego, leśnego pejzażu a wszystkie dodatki użyte do dekoracji wzbogaciły i ożywiły mój projekt :-)

















 


W pracy wykorzystałam materiały od ITD Colletion:

Papier ryżowy ITD R0633L

.szablon - maska do scrapbookingu 16x16 cm ST0178B

folia przezroczysta F011

 

oraz preparaty mediowe marki CADENCE:

Farba Dora Metalik 50ml. antyczny róż

Farba Dora Metalic Paint 50ml.

Farba postarzająca 120ml - BRĄZOWY

Farba akrylowa hybrydowa 70 ml czysta biel

Dora Perła 150ml - ANKERYCZNE ZŁOTO

Kamienie do mix mediów 90ml - duże KMM03

Klej Decoupage Plus 250ml, matowy

Klej kraftowy 150ml

Lakier wykończeniowy Ultimate Glaze 70ml, połysk

 

Tajemnice lasu - to również temat aktualnego wyzwania  w Art-Piaskownicy, do udziału w którym serdecznie Was zapraszam.
Koniecznie wpadnijcie do nas po garść leśnych inspiracji - tym razem
prace są iście magiczne i pełne tajemniczości :-)

Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego weekendu,

Inka

 

3 komentarze: