czwartek, 25 marca 2021

Wielkanocne jajo mix mediowe

 Hej Kochani :-)


 W oczekiwaniu na najpiękniejsze, wiosenne Święta... robię sobie "jaja" :-)

Powstają prace na bazach ceramicznych, drewnianych, papierowych, projekty przestrzenne,
w technice decoupage, mix media, scrapowej oraz ręcznie malowane karteczki akwarelowe.

 

Dzisiejsze jajo powstało na gotowej bazie HDF. Ozdobiłam je papierem ryżowym z moimi ulubionymi grafikami dystyngowanej, zajęczej rodziny. Uwielbiam ten pałacowy charakter całej kolekcji, jest wyjątkowo klimatyczna, cudownie ubarwiona a "staroświecki" ekskluzywny charakter dyktuje bardzo wysublimowane wyczucie stylu.

Ja postanowiłam po swojemu potraktować te urocze, zajęcze popiersia. Teraz jestem bardzo ciekawa czy taka ich odsłona przypadnie Wam do gustu :-)




 

Do ozdobienia pracy wykorzystałam szablon z motywem roślinnym
oraz uroczy papier ryżowy od ITD Collection :-)

Jak również moje ulubione preparaty mediowe marki CADENCE :-)

 

Dzięki za wizytę, pozdrawiam cieplutko,

Inka



2 komentarze: