środa, 10 marca 2021

Wielkanocne BINGO - DT PAPER CARD

 

Cześć Kochani :-)


Za sprawą tematu naszego wyzwania na blogu PAPER CARD dzisiaj zrobiło się tu bardzo wiosennie, świeżo i optymistycznie - wszak Wielkanoc za pasem a są to święta kojarzone z soczystą zielenią, młodymi pąkami na drzewach, pierwszymi kwiatami i jajeczkami - symbolem nowego życia 
 
 


Ja chcę zainspirować Was propozycją na przygotowanie dwuczęściowego kompletu, złożonego z mix mediowego jaja i kartki na życzenia świąteczne.
Na blogu PAPER CARD czeka na Was tablica WIELKANOCNE BINGO.
 
 

 
To prawdziwa kopalnia świątecznej weny - ja zainspirowałam się aż trzema liniami - a są to: BAZIE - KARTKA - BARANEK, BARANEK - DEKOR - MIX MEDIA, MIX MEDIA - ZIELONY - JAJKO
 
Oczywiście stworzenie tej pracy nie byłoby możliwe bez cudownych tekturek z naszego sklepu ;-)

W pracy wykorzystałam poniższe materiały:
 
 






 Sznurkowe baranki chyba już znacie - wykonałam je wg własnego pomysłu, na który wpadłam trzy lata temu. Wtedy bardzo się z nimi polubiłam i od tej pory stały się nieodłączną ozdobą moich corocznych wielkanocnych projektów.

 


 

Mam nadzieję że dacie się zaprosić do wspólnej zabawy w Wielkanocne BINGO - zachęcam bardzo gorąco zwłaszcza że teraz prawie wszyscy tworzymy świąteczne prace - warto się nimi pochwalić a przy okazji zgarnąć fajną nagrodę, ufundowaną przez sklep PAPER CARD.

Zapraszam również na przedświąteczne zakupy - dział WIELKANOC poleca urocze tekturki
a pozostałe działy mnóstwo innych kreatywnych materiałów - serdecznie polecam :-)))


Pozdrawiam milutko i do zobaczenia niebawem,

Inka


5 komentarzy:

  1. Fantastic card, love those colours and your paper is awesome....Great project...xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowe i oryginalne Twoje karteczki🌺💝😄
    Serdeczności przesyłam🌻🤗

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha !!! Baranki niesamowite, rewelacyjnie wygladaja :):);)

    OdpowiedzUsuń
  4. To moje, to moje :) dziękuję za super prezent :) wszyscy zazdroszcxą, a ja nie chcę się nim podzielić ;)

    OdpowiedzUsuń