poniedziałek, 15 marca 2021

12 URODZINY Art-Piaskownicy - świętujmy je wspólnie !!!

 

Witajcie Kochani !!!


   Jak miło że wpadliście do mnie z wizytą - dzisiaj Wszystkich, bez wyjątku, zapraszam na super imprezkę !!!


 Powód naszego wspólnego świętowania to:
 
12 Urodziny Art-Piaskownicy
 
 Uroczystość jest tylko wirtualna więc będzie wygodnie i wcale nie trzeba się jakoś specjalnie na nią przygotowywać, a na dodatek prezenty urodzinowe rozdaje Solenizant ;-)))

 Prawda że fajnie ?!!! :-)))
 


 
Aby było sympatycznie, byśmy się razem dobrze bawili - na tym przyjęciu urodzinowym nie może zabraknąć przede wszystkim Was, Moi Drodzy Goście, dlatego już dzisiaj serdecznie zapraszam zarówno tu - do mnie, jak i na bloga Art-Piaskownica

Swoją obecnością bardzo umilicie nam tę małą uroczystość - a ja, nie pozostając dłużną,  chcę również umilić ją Wam.
 


Komu wpadł w oko ten kolorowy zestaw i zechce go przygarnąć - serdecznie zapraszam do pozostawienia komentarza pod postem oraz koniecznie w moim wpisie na stronie bloga 
 
 
Tam również zostały zamieszczone dodatkowe informacje i zasady zabawy - bardzo proszę, o dokładne zapoznanie się z naszym urodzinowym regulaminem ;-)

A gdyby ktoś z Was dodatkowo miał ochotę zostać Obserwatorem mojego bloga - gorąco zachęcam. Każdy Gość jest tu zawsze mile widziany i przyjemnie mi będzie, jeśli od czasu do czasu wpadniecie do mnie w odwiedziny - od tak, po prostu :-)))

Znajdziecie mnie również na Facebooku TUTAJ
oraz InstagramieTUTAJ

Impreza urodzinowa trwa do końca miesiąca, mam nadzieję do tego czasu powyższa nagroda znajdzie nową Właścicielkę ;-)

Moje Koleżanki z DT także przygotowały dla Was wspaniałe niespodzianki. W ich imieniu zachęcam i zapraszam do odwiedzin oraz pozostawienia komentarzy również na ich blogach.
 
 
Wirtualny poczęstunek urodzinowy dla moich Gości :-)))

Życzę miłego świętowania i powodzenia we wszystkich naszych zabawach urodzinowych :-)))

 
Uściski,

Inka :-)
 
 



14 komentarzy:

  1. Super zestaw. Niesamowicie urzekła mnie ta skrzyneczka, jest przeurocza. Kiedyś próbowałam bawić się w decoupage, coś tam zrobiłam, ale niestety to nie moja bajka, co nie zmienia faktu, że prace wykonane tą techniką bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. super prezentowy zestaw🤩skrzynka i serducho są cudne🤩 stempelki ekstra tylko jeszcze tuszy sie jeszcze nie dorobiłam😅 Pozdrawiam😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Did someone say cake???? Thank for offering this lovely prize and for all the inspiration you give. Happy happy birthday Art Piaskownicy. Hugz

    OdpowiedzUsuń
  4. Quel beau lot à gagner pour les 12 ans de Art Piaskownica.
    Bises.
    MaryannG

    What a great prize to win for the 12th anniversary of Art Piaskownica.
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twój styl pisania Inka 😍
    No i obok prezentów nie sposób przejść obojętnie. Lecę wkleić mój link :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezent i chętnie się zapisuję :) ciasto smakowicie wygląda :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały Jubileusz i prze-wspaniała nagroda! gratuluję Halinko i życzę Ci nieustającej Weny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurczaki zaśliniłam laptopa, ale ciacho :) najlepszości Halinko, staje w ogonku po Twoje cukieraski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję rocznicy kochana, serdeczności zostawiam moc na kolejne udane lata😀🌸🧡

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka piękna szkatułeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudowne nagrody, skrzyneczka boska. O raju ale mi by się to ciasto do kawki teraz przydało. Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudne cukierasy a szkatułka piękna. Ustawiam się z kawusią na ciacho :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie cudnie swietujesz a ciacho pychota !!!! I ja ustawiam sie w kolejce życząc sto lat i jeszcze dłużej tworczych chwil ;);):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Klimat wprost z romantycznego buduaru!

    OdpowiedzUsuń