środa, 3 marca 2021

Osiemnastka Oliwii - DT PAPER CARD


Cześć  Kochani !


Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną propozycją na kartkę przestrzenną.  Muszę  przyznać że ostatnio coraz częściej sięgam po tę formę kartkową. Bardzo ją cenię za nieograniczone możliwości twórcze i wspaniale pracuje mi się  nad dość mocno rozbudowaną kompozycją.

Tym razem przygotowałam inspirację urodzinową ;-) 

 


Zewnętrzną stronę kartki "ubrałam" w piękne papiery z kolekcji Vintage Damsks  - są dostępne w sklepie PAPER CARD.

Wnętrze  projektu to prawdziwe, małe królestwo Osiemnastolatki - zarówno pod względem stylu jak i kolorystyki. Praca została spersonalizowana imieniem Solenizantki - posłużyłam się tu koralikami z literkami, z których ułożyłam napis oraz doczepiłam gotową cyferkę w kolorze ciemnego szafiru.




W otoczeniu Dziewczyny umieściłam jej ulubione kosmetyki i kobiece drobiazgi a także bukiet  kwiatów, który przystroiłam drobnymi listeczkami - uroczymi tekturkami z w/w sklepu.

Wewnątrz kartki znalazło się również miejsce na specjalną niespodziankę. Mowa o  malutkim pudełeczku w kształcie serca, które wykonałam z tektury kraftowej oraz papierów scrapowych.

Serducho posłuży jako tajemna skrytka na biżuteryjny drobiazg urodzinowy. Tekturka, która tak finezyjnie zdobi wieczko pudełka, pochodzi z kolekcji Paper Card: Bomblove





 Natomiast prawdziwą wisienką na torcie stała się jedna  z moich absolutnie ukochanych tekturek - cudowna rozeta z kolekcji Arabeski.  Jej wyjątkowy urok doskonale dopełnia szafirowy kryształek, umieszczony w centrum ażurowego motywu :-)

Mam nadzieję ze moja propozycja przypadła Wam do gustu lub zainspirowała do tworzenia kartek o identycznej albo podobnej konstrukcji przestrzennej.

 

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i zapraszam na kolejne spotkanie ;-)

Inka

5 komentarzy:

  1. Fabulous colours and gorgeous project. xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł. Kartka naprawdę trafiona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna kartka. Masz wspaniałe pomysły. Urocze dzieło!
    Moja wnuczka kończy w sierpniu 18 lat, taka kartka na pewno by się jej podobała:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie za uznanie Aniu. Bardzo chętnie wykonam podobną karteczkę urodzinową dla Twojej Wnusi, jeśli oczywiście byłabyś zainteresowana moją propozycją;-) Kontakt do mnie: inka-art@wp.pl.
      Pozdrawiam milutko:-)))

      Usuń
  4. Piękna pamiątka😄💝
    Pozdrowionka przesyłam😁🌸

    OdpowiedzUsuń