niedziela, 7 marca 2021

Tworzę z ITD Collection - Wielkanocne jajo - DT AP

 

 Witajcie Kochani :-)

 W końcu wystartowałam - moja dzisiejsza praca rozpoczyna tegoroczny sezon projektów wielkanocnych . 
Wszak Święta za pasem a tu trzeba jeszcze zdążyć wszystko zrobić i wysłać :-)

 


 Zaczynam od kartki w kształcie jaja, z pięknymi zającami od ITD Collection.
Zajęcza seria papierów zachwyciła mnie swoim  klimatem vintage.
Jest utrzymana w kolorystyce sepii i posiada mnóstwo cudownych motywów. 




Do dzisiejszej pracy wybrałam dwa śliczne uszate maluchy, słodkie i milutkie - idealne do tego,
by nastroić się i nastawić swoją wenę na wielkanocne tory :-)







 

Projekt inspiruje w kartkowym wyzwaniu, trwającym właśnie na blogu Art-Piaskownica. Koniecznie do nas zajrzyjcie - można podziwiać mnóstwo cudownych jajeczek w formie papierowej. Serdecznie zapraszam i zachęcam do czynnego udziału w naszej wielkanocnej zabawie. 

Mam nadzieję że moja propozycja, choć oryginalna i trochę inna od wszystkich - przypadnie Wam do gustu i stanie się inspiracją do podjęcia kartkowego wyzwania :-)


Pozdrawiam serdecznie, i do zobaczenia w kolejnym moim świątecznym wpisie :-)

Inka

4 komentarze:

  1. Oryginalne kartki, rozpoczęły sezon ozdób wielkanocnych, może i ja zdecyduję się na kartkę w kształcie jajka

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka w świetnym stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, pomysłowe, misternie wykonane, to cała TY😄
    Milutko pozdrawiam💖😃🌷

    OdpowiedzUsuń