piątek, 12 marca 2021

Kartka z łapaczem snów - Inspiracja dla DREAMS

 Witajcie Kochani :-)


W oczekiwaniu na ciepłą wiosnę, pełną cudownych, pachnących kwiatów, zamarzyła mi się praca z dość oryginalnym łapaczem snów. Oprócz tradycyjnych piór, które są elementem obowiązkowym, na moim łapaczu zakwitły róże :-)

 

Inspiracją do powstania tej pracy były motywy, które wypatrzyłam na arkuszach jednej z najnowszych kolekcji, pochodzącej od mojego ulubionego producenta włoskich papierów scrapowych -
Ciao Bella

Kolekcja o nazwie DELTA to przepiękny, klimatyczny, pełen sielskiego klimatu zestaw papierów, z których można wyczarować bardzo oryginalne prace. 

Ja zaczęłam od kobiecego kompletu imieninowego - bo na taką okazję również
znajdziecie w nim odpowiednie motywy i kolory ;-)





 Mój projekt zdobią również cudowne tekturki od PAPER CARD 

Dział tekturek właśnie powiększył się o wiosenne nowości
- serdecznie polecam i zapraszam na zakupy do sklepu!






 

Serdecznie polecam przepiękne nowe kolekcje marki Ciao Bella - tym razem są bardzo uniwersalne. Z pewnością znajdzie cie w nich motywy odpowiednie zarówno dla faceta jak i dla kobiety a przede wszystkim dla naszych najmłodszych Milusińskich - cudowne arkusze ze zwierzakami, idealne do wykonania albumu na roczek. U mnie taka praca już w trakcie wykonania, zapewne niebawem się nią tu pochwalę.

A dzisiaj szczerze polecam to cudo - do nabycia w sklepie DREAMS:

Pozdrawiam cieplutko i życzę Wam miłego weekendu,

Inka


4 komentarze:

  1. istotnie piękne papiery i piękne wykonałaś prace

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł, piękne wykonanie, jak zawsze kochana u Ciebie- brawo🌼🤗🧡

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka, kolorystyka super :)

    OdpowiedzUsuń