niedziela, 14 marca 2021

Wiosenna fotoramka

 Witajcie Kochani :-)


Zaklinam wiosnę już od kilku tygodni, czekam na nią z utęsknieniem
a tu zamiast ciepełka, za oknami chłód, deszcz i wiatr.
I cóż poradzić na to?
Ja znalazłam dobry sposób :-)
Zamknęłam  się w pracowni i wyczarowałam małą namiastkę
wiosennego klimatu w takiej oto fotoramce :-)

 

Ramka powstała dla Koleżanki, miłośniczki koloru różowego i fioletowego a miejscem na umieszczenie fotografii w moim zamyśle stało się okno z drewnianymi okiennicami oraz cudowną girlandą wiosennych kwiatów wokół. Teraz tylko wystarczy włożyć do środka zdjęcie portretowe i postawić w ulubionym miejscu swojego mieszkania :-)

W pracy wykorzystałam mnóstwo kwiatów i elementów roślinnych, wyciętych z arkuszy papierów  pochodzących od różnych producentów. Warstwową kompozycję zdobią cudowne tekturki ze sklepu PAPER CARD. Korzystając z okazji serdecznie zapraszam na zakupy - na półkach sklepowych zagościły właśnie, śliczne, świeżutkie wiosenne nowości.


Okiennice wykonałam z drewnianych patyczków do lodów, natomiast ściana z cegiełek i wnętrze okienka to przepiękne papiery od Craft'o'Clock.


Ta warstwowa tekturka nadała mojej pracy bardzo wdzięcznego a nawet romantycznego charakteru :-)








 

Dla osób, którym spodobała się moja praca, zostawiam linki do tekturek wykorzystanych w projekcie:

Niezapominajki kwiaty tekturka

Listki wiosenne tekturka

Tekturka margaretka

Celtic ornament warstwowy 1 szt tekturka

 

 Pracę zgłaszam na wiosenne wyzwanie trwające na blogu Od A do Zet




Kochani, życzę miłej niedzieli i pozdrawiam cieplutko, 

Inka

5 komentarzy:

  1. Piękna, wesoła, kolorowa, tak jak budząca się do życia przyroda🌷😃💛☀
    Pozdrawiam cieplutko🌹😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Inna, oryginalna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna rameczka! Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń