sobota, 27 lutego 2021

Smocza drużyna na urodzinach ;-)

 Witam Was cieplutko :-)


Ostatnio obiecałam że dzisiaj będzie w dziecięcych klimatach i obietnicy dotrzymuję :-)
Ale niech Was nie zwiedzie ten pastelowy, "słitaśny" wygląd zewnętrznej strony mojej kartki,
bo to co w środku, chyba dla niektórych może być lekkim zaskoczeniem :-)

Ten szczerbaty słodziak ma za zadanie ładnie powitać wszystkich gości
przybywających na imprezę urodzinową do Gabrysi :-)

Niektórzy goście już się pojawili i bawią się znakomicie, inni dopiero przybywają.
Na specjalne życzenie Cioci i Wujka Gabrysi, na Jej przyjęciu nie mogło zabraknąć
smoczej drużyny - czyli bohaterów ulubionego filmu animowanego Solenizantki :-)))

Kartka pudełkowa ma to do siebie, że pozwala na wykonanie dowolnej kompozycji w bardzo przestrzennej formie. Tym razem w środku schowałam super niespodziankę dla Dziewczynki
- figurkę turkusowego smoka, który idealnie wpisał się w klimat mojej pracy.

Kochani, po raz kolejny zmierzyłam się z niełatwym wyzwaniem, brak papierów o pożądanej tematyce zastąpiłam wydrukami komputerowymi a figurkę smoka wyhaczyłam w sklepie, na dziale zabawek dziecięcych. Do tego dużo pastelowych kwiatów i postaci wykonanych w formie trójwymiarowej.










 Mam nadzieję że karteczka ucieszy Solenizantkę i będzie dla niej bardzo miłą niespodzianką.
Urodzinki  to wyjątkowy dzień dla każdego Dziecka, życzę Gabrysi, by Jej "Szósteczka"
była przemiłym radosnym i beztroskim dniem, który na długo zagości w Jej pamięci.

 

Miłego weekendu, Kochani !!!

Inka


2 komentarze: