poniedziałek, 22 lutego 2021

Kartka na roczek Grzesia

 

 Witajcie Kochani :-)


Dzisiaj wniosę na mój blog troszkę dziecięcej radości, a wszystko za sprawą prostej
ale bardzo wesołej karteczki, wykonanej na pierwsze urodzinki Grzesia.


 Praca okazała się dla mnie nie lada wyzwaniem, gdyż zostałam poproszona o wykonanie płaskiej kartki do koperty ;-) A jak wiecie u mnie powstają wyłącznie prace przestrzenne, warstwowe, z bujnymi kompozycjami kwiatowymi czy mocno odstającymi elementami dekoracyjnymi :-)
W zupełnie płaskich projektach nie mam zbyt dużego doświadczenia ;-)

No tak całkiem płasko to ja tego nie zrobiłam ;-) Jeśli się dobrze przyglądniecie - elementem, który można uznać za lekko przestrzenny, jest ażurowa ramka - jedna z moich ulubionych do tworzenia prac dziecięcych. Tego nie mogłam sobie odmówić i choć w taki sposób nadać pracy lekkiego, warstwowego wyrazu :-)

Radosny chłopczyk to główny bohater mojej pracy, w jego otoczeniu umieściłam
dziecięce zabawki i małe prezenty urodzinowe :-)

Do kompletu powstała jeszcze zakładka książkowa - choć w tym konkretnym przypadku
określenie - bajkowa - będzie bardziej adekwatne do jej roli i przeznaczenia :-)





 Prace dziecięce to jedne z moich ulubionych małych twórczych poczynań. W trakcie powstawania takich projektów, przenoszę się do innego wymiaru - beztroskiego i pełnego marzeń :-)
I to jest po prostu - FAJNE :-))))

To już wszystko, Kochani :-)  
Teraz żegnam się z Wami, pozdrawiam milutko i do zobaczenia niebawem!

Inka

3 komentarze:

  1. Kochana , piękna kartka, i też powiem Fajnie , że ją zrobiłaś !

    OdpowiedzUsuń
  2. To dla mojego Wnusia Grzesia prezenciki były💙🧒🏼
    Piękne, bardzo starannie wykonane- dziękuję z serca kochana💖🌹😃
    Rodzicom bardzo, ale to bardzo prezenty się podobały💝😁
    Zawsze mogę na Ciebie liczyć, od narodzin Grzesia tworzysz dla nas takie cudności😀🌼
    Pozdrawiam najgoręcej😍🌸

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grześ używa zakładeczki w książeczkach, lubi je oglądać 😀💙📖

      Usuń