środa, 3 lutego 2021

W poślubnej podróży - DT PAPER CARD

 Witajcie Kochani :-)


Od lutego mam przyjemność inspirować Was w nowym miejscu - jest to blog sklepu PAPER CARD:-)

 Jak zawsze na początku takiej przygody mam lekką tremę ale również  jestem bardzo podekscytowana i szczęśliwa że mogłam dołączyć do grupy bardzo utalentowanych Projektantek :-)))

Dzisiaj zaczynam romantycznie - mój pierwszy projekt to duża, przestrzenna kartka ślubna o konstrukcji pudełkowej.

 

 




Zewnętrzna strona kartki jest bardzo minimalistyczna, zaś jej wnętrze - bogate i kolorowe :-)


Na tę wyjątkową okoliczność oczywiście mile widziane jest serducho - tutaj dość nietypowe, bo wypełnione kołami zębatymi.

Ta przepiękna tekturka okazała się wprost idealna do mojego dzisiejszego  projektu, ponieważ Nowożeńcy to wielcy fascynaci motoryzacji i zagorzali fani wszelkiego rodzaju silników spalinowych :-)
 

Na kartce można również dostrzec inne elementy mechaniczne - na przykład tłoki silnikowe. Za nimi  ukryłam kolejną z naszych tekturek - zespolone ze sobą koła - które w moim zamyśle imitują obrączki ślubne :-)




Romantyczna scenka podróżujących Nowożeńców została otulona pięknymi papierami z kolekcji VINTAGE DAMASKS oraz HELLO LOVELY 

Arkusze są również dostępne w sklepie PAPER CARD

 

Mam nadzieję że moja pierwsza inspiracja w ramach przynależności do nowego DT
przypadła Wam do gustu ;-)

Zapraszam bardzo serdecznie do odwiedzin bloga PAPER CARD
jak również na kreatywne zakupy do naszego SKLEPU.

 

Pozdrawiam milutko,

Inka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz