czwartek, 25 lutego 2021

Drzewo korkowe

 Witajcie Moi Drodzy :-)))


Mix media + natura - taki duecik zagościł dzisiaj zarówno u mnie jak i na blogu Art-Piaskownica :-)))

A stało się tak za sprawą kolejnego naszego wyzwania mediowego, którego tematem jest
RAMA /RAMKA

 

Przed ozdobieniem moja ramka dostała mediowy podkład - najpierw pomalowałam ją białym gesso, potem farbą w kolorze beżu, następnie nałożyłam spękacz cacle, oraz farbę akrylową w kolorze ciemnego granatu. Tak przygotowaną powierzchnię potraktowałam lakierem ochronnym i wykonałam dość ciekawą eco kompozycję.

Drzewo korkowe to oczywiście mój ukochany recykling. Jego konstrukcję wykonałam z szarego papieru pakowego, który pogniotłam dość solidnie w dłoniach, porozrywałam na mniejsze kawałki, z których  uformowałam pień, konary i gałęzie.

Korki od wina pocięłam w słupki oraz w talarki.
Poszczególne elementy przytwierdziłam klejem na gorąco.

Dodałam mały, romantyczny akcent - serducho przywiązane sznurkiem do pnia starego drzewa.

Tło ramki dostało również lekko mediowy loock a wisienką na torcie stała się urocza budka dla ptaków, zawieszona na jednej z gałęzi oraz drobniutkie złote mikrokulki:-)

Szary papier imituje skałę, w którą wrastają korzenie starego, rosochatego drzewa






 Mam nadzieję że moja propozycja zachęci Was do wzięcia udziału w naszym wyzwaniu
na blogu Art-Piaskownica ;-) Serdecznie zapraszam do wspólnej zabawy :-)))

I na dzisiaj tyle, Kochani, w kolejnym wpisie powrócę na chwilę do dziecięcych klimatów.

Trzymajcie się zdrowo i do zobaczenia,
 
Inka

2 komentarze:

  1. Przepiękna inspiracja, bardzo mi się podoba ten drzewiasty element, świetny pomysł!
    Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł bardzo oryginalny, całość śliczna😃💖

    OdpowiedzUsuń