poniedziałek, 1 lutego 2021

Kapsel w akcji - Inspiracja dla AP i DREAMS

 

 Witajcie Kochani :-)


Kapsel w akcji - cóż to takiego???

 

Jest to temat naszego nowego wyzwania w Art-Piaskownicy - z cyklu "Małe Formy"
dzisiaj na tapecie kapsle lub nakrętki :-)

 

 
 Takie małe elementy dają nam duży potencjał twórczy i najrozmaitsze zastosowanie. Możecie się o tym przekonać zaglądając na bloga AP.  Znajdziecie tam niesamowite pomysły naszej kreatywnej drużyny - która, ku Waszej inspiracji, przygotowała bardzo ciekawe i różnorodne projekty.
Serdecznie wszystkich zapraszam na do wspólnej zabawy :-)
 

Moja propozycja to "chłopacka"skarbonka na drobniaki - w mix mediowej odsłonie :-)

Otwierane wieko zostało zaopatrzone w pseudo zamek oraz imitację kłódki. Na jego górnej części personalizacja imieniem chłopca - obecnego właściciela skarbonki :-)

Skrzyneczkę ozdobiłam papierami Ciao Bella - użyłam kolekcji  COLLATERAL RUST

Media postarzające przedmiot to oczywiście moja ulubiona marka CADENCE

Praca dla chłopca - więc obowiązkowo muszą być trybiki, nity, miedź, patyna i  poczerniałe złoto :-)

I  bohaterowie pierwszego planu - kapsle - z charakterystycznymi znakami, dedykowanymi
adresatowi tej pracy, który jest maniakiem komputerowym ;-)








    



Do prac męskich polecam tę wyjątkową kolekcję papierów - jest wprost idealna ;-)

A zakupicie ją tutaj: https://dreams-decor.pl/

Pozdrawiam cieplutko,

Inka

4 komentarze:

  1. Super pomysł i piękne wykonanie, jak zawsze kochana😀🌷
    Serdeczności przesyłam🤗🌼

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cieszę się że zdobyła uznanie i pozdrawiam milutko :-)

      Usuń