niedziela, 14 lutego 2021

Tworzę z ITD Collection - Mała ślubna kopertówka

 Witajcie Kochani :-)

 

Pierwszy  miesiąc tego roku to dla mnie dość pracowity okres. Zupełnie się nie spodziewałam że Nowy Rok zacznę od projektów ślubnych a ku mej ogromnej radości, miałam zaszczyt wykonać ich już kilka :-) 

Dzisiaj pokażę Wam malutką, skromną i prostą w formie - kartkę "kopertówkę". 

Moja karteczka powstała jako praca inspiracyjna dla bloga Art-Piaskownica -  do wyzwania, którego tematem jest właśnie kartka koperta


Moja propozycja jest bardzo stonowana kolorystycznie, romantyczna a zarazem nostalgiczna :-)

Kartka powstała na gotowej bazie od Rapakivi, została ozdobiona papierami ITD Collection
- użyłam kolekcji NOSTALGIA oraz tekturki z napisem Wedding.
Natomiast cudowne zawijaski to tekturka CELTIC ORNAMENT WARSTWOWY
ze sklepu PAPER CARD.

Wspaniałym dopełnieniem pracy jest delikatny, koronkowy wachlarz, wykonany z białego pergaminu,

oraz ślubne, złote obrączki i koronkowa kokarda, służąca jako wiązane zamknięcie kartki :-)

Młoda Para pochodzi z dodatkowego arkusza do kolekcji NOSTALGIA, na którym znajdują się cudowne grafiki, idealnie współgrające z gamą kolorystyczną i klimatem całej kolekcji :-)

Ta majestatyczna tekturka od PAPER CARD urzekła mnie swym finezyjnym, bardzo delikatnym wzorem - idealnie wykończyła cały projekt i nadała eleganckiego, uroczystego charakteru :-)



Kochani, a teraz nie pozostaje mi nic innego jak serdecznie zaprosić Was do udziału w naszym Piaskownicowym wyzwaniu. Twórzcie i bawcie się dobrze - a my czekamy na Wasze piękne prace ;-)


Pozdrawiam milutko,

Inka

6 komentarzy:

  1. BEAUTIFUL WOW I just LOVE YOUR work and design. Thank you for joining my blog...hugs. xx
    Robot on blogger przez ostatnie trzy dni doprowadzał mnie do szału, piękna robota ... dziękuję za śledzenie mojego bloga ... ściska Anyę ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, wyszła bardzo elegancka i delikatna.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Maks za miłą wizytę i słowa uznania dla mojej pracy :-) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Przepiękna romantyczna kartka!!! Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Alinko i również pozdrawiam milutko!:-)))

      Usuń