piątek, 5 lutego 2021

Tworzę z ITD Collection - Dzień Babci i Dziadka

 

 Witajcie Kochani :-)


Dzisiaj publikacja z dużym opóźnieniem - jak widzicie jest to kartka wykonana na święto
Babci i Dziadka - czyli prawie sprzed dwóch tygodni. 

Tak się składa że nie zawsze mogę pokazać Wam swoje prace tego dnia, w którym przypada konkretne święto, jubileusz czy inna okoliczność. Wynika to z bardzo prostej przyczyny - projektuję dla kilku różnych marek, Producentów i blogów, wobec których obowiązuje mnie z góry ustalony, niezmienny  harmonogram  - pomiędzy którym staram się zmieścić jeszcze inne swoje projekty ;-)

 

Wracając do tematu - dzisiaj chcę Wam przedstawić zacne, starsze małżeństwo
i zaprosić na złożenie im miłej wizyty :-)))
Pani Babcia to osoba nade wszystko kochająca kwiaty natomiast Pan Dziadek - z zamiłowania myśliwy. I to właśnie dla tak uroczej pary miałam przyjemność stworzyć wspólną kartkę na ich - niemalże wspólne święto :-)))

Cóż może być piękniejszego jak para szczęśliwych, uśmiechniętych i kochających się Seniorów.
Są tak pozytywni, że na ich widok buzia sama mi się uśmiecha z radości :-)))

Cała sceneria okalająca postacie została odpowiednio dopasowana do ich zamiłowań i zainteresowań.  Kochani, kiedy tworzę takie prace, które są kierowane do konkretnych osób, szczególnie dbam o to, by były odebrane w sposób dość osobisty.

Tak więc Babci zadedykowałam pachnącą, ukwieconą rabatę w ogrodzie :-)

Natomiast Dziadka zaraz wysyłam w knieje na obserwację zwierząt łownych, co prawda zabijania nie pochwalam ale popatrzeć na dziczyznę z ukrycia zawsze można. Tym bardziej kiedy czekają tam takie
okazałe sztuki. Tylko popatrzcie na tego dostojnego jelenia w towarzystwie płochliwej sarny.
A i uszy ciekawskiego szaraka pojawiły się gdzieś tam na horyzoncie :-)))
Czyżby coś przeczuwały? Spokojnie - na pewno dzisiaj z polowania nici,
bo Dziadek i Babcia - świętują :-)




 Po raz kolejny z pomocą przychodzą mi fantastyczne papiery od ITD Collection.Tym razem skorzystałam z kolekcji zimowych: WINTER ANIMALS  oraz CHRISTMAS IN BLUE, które spisały się tutaj wyśmienicie :-)


I to już wszystko na dzisiaj Kochani, pozdrawiam Was serdecznie, 

Inka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz