niedziela, 7 lutego 2021

Kopertowa kartka przestrzenna

 

Witajcie :-)



Poprzedni wpis poświęciłam pracy dla Seniorów, dzisiaj na odmianę będzie dziewczęco, zwiewnie i ulotnie.
 Chcę zaprezentować Wam przestrzenną karteczkę "kopertówkę", stworzoną jako pamiątka przyjęcia Sakramentu Bierzmowania.




Zostałam poproszona o stworzenie czegoś niestandardowego, odmiennego w formie a zarazem efektownego i eleganckiego.

Od razu przyszła mi na myśl taka forma pracy, w której znajdzie się miejsce na życzenia, na kopertę z pieniężnym upominkiem, na karnet z dedykacją a po uroczystości jeszcze dodatkowo pomieści  np. zdjęcia pamiątkowe lub indeks bierzmowania.
Jestem ciekawa czy spodoba Wam się moja karteczka stworzona na wzór damskiego portfelika :-)

Delikatna, majestatyczna grafika dziewczyny pochodzi z papierków ScrapBerry's - uwielbiam ich wzory i kolorystykę :-)  Kwiaty to mój ulubiony WOC, elementy do wycinania z "Piątek Trzynastego" a piękna tekturkowa koronka od Snip-Art.























Moja praca inspiruje w dzisiejszym wyzwaniu na blogu Art-Piaskownica :-)
Temat -  Kartka - koperta.  
Serdecznie zapraszam Was do licznego udziału i zaprezentowania swoich projektów.
 
 
Dzisiaj to już wszystko, żegnam się z Wami cieplutko

Inka
 
 

4 komentarze:

  1. Piękna, bardzo dziewczęca karteczka. Ciekawa forma i świetna kolorystycznie. Ja jestem zauroczona. Pozdrawiam Halinko cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful project and adorable colours on this design. xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello among my guests and thank you for the kind word :-)

      Usuń