piątek, 19 lutego 2021

Tworzę z ITD Collection i DREAMS - Mroczna Księga Wilków - DT AP

Witajcie Kochani :-)

 

Jako gospodyni dzisiejszego wyzwania na blogu: Art-Piaskownica,
w imieniu całego DT mam zaszczyt zaprosić Was do wspólnej zabawy.

Temat jest bardzo interesujący i intrygujący zarazem, dający duże pole do popisu i działający na wyobraźnię. Zaglądnijcie do nas koniecznie a przekonacie się że to, co napisałam, potwierdza się w rzeczywistości :-)


Mrok nocy - brzmi dość tajemniczo a nawet zatrważająco i o to właśnie nam chodzi :-)

Moja propozycja inspiracyjna to stara księga, wypełniona tajemną mocą, pełna zaklęć, czarów i licho wie czego jeszcze. Chyba bezpieczniej będzie nie otwierać jej zbyt często i trzymać pod kluczem :-)

A tak na poważnie - jest to płaskie pudełko, ozdobione papierem ryżowym od ITD Collection,
tekturkami - scrapami  T-037 i T-038 oraz  złotą folią TERMOTON
- które naniosłam na drewnianą okładkę, wykorzystując technikę decoupage :-)

Jak widać na zdjęciach - trochę poszalałam w kwestii efektów specjalnych :-) Są złocenia, spękania cracle, patynowanie, miedziowanie, postarzanie i metalizowanie powierzchni wybranych elementów dekoracyjnych :-)

Księżyc w pełni - obowiązkowy gość na nocnym nieboskłonie.
Pod osłoną nocy wataha wilków wyrusza na łowy a drapieżne nietoperze
nerwowo trzepoczą skrzydłami szukając w ciemności pożywienia ;-)





Głowa wilka to efekt 3D. Wyprofilowałam ją za pomocą specjalnej masy plastycznej,
przeznaczonej do wycisków z foremek :-)









 


Moi niezawodni pomocnicy i spece od efektów specjalnych to oczywiście
preparaty mediowe marki CADENCE

Tym razem w pracy wykorzystałam:

Farba Dora Metalic Paint 50ml.

Farba Dora Metalik 50ml antyczny złoty

Farba postarzająca 120ml - BRĄZOWY

Farba STYLE MATT 120ml czarny

Metalik 150ml - MIEDZIANY

Pasta strukturalna LIGHT & SOFT 150ml

 

 Powyższe materiały można nabyć w sklepie DREAMS - serdecznie polecam!!!!

 

Natomiast cała praca została zabezpieczona moim ulubionym matowym lakierem wykończeniowym DecoArt:

 

 

Pracę zgłaszam na wyzwanie Craft4You :  Żyj chwilą


 

To już wszystko na dzisiaj, Kochni, dziękuję za wizytę i pozdrawiam serdecznie,

Inka 

 

5 komentarzy:

  1. Magia przebija się przez tę pracę, jestem oczarowany! Taka mroczna kompozycja aż zachęca do jej odkrywania.
    Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow sensational and magical post. xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyczarowałaś magię. Pudełko czarodziejskie :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne to pudełko, a zwłaszcza, że kocham wilki 💙💙💙

    OdpowiedzUsuń