sobota, 30 stycznia 2021

Tworzę z ITD Collection - Dla Kochanej Babci

 

 Witajcie Kochani :-)


W ubiegłym tygodniu świętowaliśmy Dzień Babci a dzisiaj pokażę Wam przestrzenną kartkę pudełkową wykonaną na tę właśnie okoliczność :-)

 

 

Po raz kolejny z pomocą przyszły cudowne papiery od ITD Collection, których klimat idealnie wpisuje się w moją dzisiejszą pracę. Cudowny bukiecik róż - idealny dla ukochanej Babci.

Bardzo  stonowana kolorystyka, nostalgiczny charakter i finezyjne wzornictwo
- to dokładnie ten styl, o jaki mi chodziło :-)


Wnętrze projektu przedstawia miniaturowy pokoik eleganckiej Starszej Pani,
do którego teraz zapraszam Was w gościnę :-)


Pięknie tu i bardzo przytulnie. Jest mały okrągły stoliczek, przy którym można usiąść i wypić poranną aromatyczną kawę, można poplotkować z Babcią o czym tylko dusza zapragnie i posłuchać wspomnień z Jej młodzieńczych lat ;-)


Przez stylowe okno rozpościera się widok na cudowny ogród. Na pierwszym planie widać bujną girlandę roślin  a ich kwiaty zawadiacko zaglądają przez okno do małego pokoiku :-)


Ściany zdobi szara stylowa tapeta oraz ulubiony obraz Babci.
W oknie zawiesiłam ciemną firanę,
  na stoliku położyłam kwiaty i małe serduszko w prezencie :-)


W tak przytulnym mieszkaniu nie mogło zabraknąć kwiatów.
Okazałe bukiety nadają wnętrzu wyjątkowego  uroku.
W kompozycjach nalazły się również drobne listki paproci - bo to ulubiona roślina Babci :-)






 

Moja pracę zdobią klimatyczne papiery od ITD Collection. Wykorzystałam tu dwie kolekcje:

NOSTALGIA oraz  ANGIELSKA RÓŻA

 

 

Dzisiaj to już wszystko, pozdrawiam Was serdecznie i do zobaczenia wkrótce :-)


Inka

2 komentarze:

  1. Piękna, kobieca, subtelna karteczka😀💖
    Jako Babcia daję jej 6!💝
    Pozdrawiam cieplutko w mroźny czas☕🧁🌼😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - taka ocena to dla mnie prawdziwy zaszczyt :-)

      Usuń