sobota, 30 września 2023

Ślubna kartka do koperty - DT NIEBANALNIE KREATYWNA

 Cześć Kochani :-)


Dzisiaj po raz kolejny mam wielką przyjemność zaprosić Was do Pracowni Niebanalnie Kreatywnej.
 

 

Tym razem przygotowałam kartkę ślubną do koperty. Chociaż nie zawiera ona zbyt wielu elementów przestrzennych - jest elegancka i pełna wdzięku. A wszystko za sprawą przepięknej kolekcji papierów "ELODIE" od Mintay Papers oraz rameczki w kształcie serca, umieszczonej w centralnej części pracy.

 




 







Delikatne, pastelowe barwy oraz piękne kwiatowe grafiki bardzo pobudziły moją wyobraźnię. Dzięki dodatkom z zestawów die cuts, dedykowanych kolekcji "ELODIE" kompozycja praktycznie ułożyła się sama. A ponieważ w mojej pracowni bardzo rzadko powstają karteczki o tak płaskiej formie, praca nad dzisiejszym projektem sprawiła mi ogromną przyjemność :-) Kartka powstała na  białej bazie DL oraz Fancy Card. Do kompletu własnoręcznie dorobiłam również białą kopertę.

Jeśli lubicie tworzyć w pastelowych barwach, kolekcja "ELODIE"  może okazać się idealnym wyborem - polecam ją z całego serca.


Zostawiam dla Was linki do produktów z naszego sklepu, wykorzystanych w projekcie:
- kolekcja papierów ELODIE,
- zestaw papierowych elementów "Mintay Papers" Die cuts Elodie
- zestaw elementów  ELODIE - koperty i tagi
- bazy kartek białe - Fancy Card,
- biała baza kartkowa DL  
- zestaw tekturek Mintay Papers - Ramki
- dżety - różne kolory

Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam do mnie ponownie,

Inka


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz