wtorek, 26 września 2023

Świąteczne zawieszki - DT NIEBANALNIE KREATYWNA

 Cześć Kochani :-)


Czy zaczynacie już myśleć o świętach?
Ja już myślę i powoli snuję plany na wykonanie projektów bożonarodzeniowych :-)  A ponieważ tworzę ich dość sporo, używając przy tym różnych technik - postanowiłam w tym roku wystartować trochę wcześniej, niż zazwyczaj. 

 


Co roku na pierwszy ogień idą: zawieszki do prezentów i tagi z życzeniami świątecznymi dla najbliższych - i od nich zaczynam również tegoroczny sezon:-)
Do wykonania dzisiejszych projektów wykorzystałam cudowne materiały marki Mintay Papers.
Moje zawieszkowe trio powstało na gotowych bazach Fancy Cards. Pomimo że są to bazy kartkowe, ja postanowiłam podzielić je na dwie części i wykorzystałam tylko tę, która posiada ozdobnie wycięty brzeg.
Zawieszki ozdobiłam papierami z zestawu Christmas Book - Doors - Windows - Scenes oraz tekturkami z kolekcji roślinnej i zimowej.
Świątecznie przystrojone drzwi zawsze kojarzą się z miłą, rodzinną atmosferą dlatego to właśnie one są głównym motywem moich prac.
Aby dodać im klimatu i trójwymiarowości, na każdej zawieszce wykonałam niedużą świąteczną kompozycję, którą następnie oprószyłam śniegiem, wykorzystując białą pastę śniegową.
Na zakończenie pracy dodałam kilka tekturek - gwiazdek, ptaszki na gałązkach i dowiązałam kokardy "gnieciuszki".
Swoje miejsce znalazły także malutkie, stylowe wyciski z foremek.

 
















Produkty ze sklepu, wykorzystane w projekcie:
- baza kartkowa eco Fancy Cards
- zestaw papierów Christmas Book
- tekturki - gwiazdki
- wstążka  jasna oliwka
- wstążka  koralowa
- wstążka błękitna
- lekka masa samoutwardzalna do form
- biała pasta śniegowa
- białe owoce głogu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz