środa, 4 października 2023

Dla Bankiera

 Witam serdecznie :-)


Dzisiejszy projekt powstał na wyjątkową okazję świętowania jubileuszu 70 - lecia działalności Banku PKO BP w Przemyślu.
Zapewne już zauważyliście że ma dość nietypową i oryginalną formę.

 


 

Miniaturowa makieta najsłynniejszego krakowskiego Smoka, choć drewniana, to jednak budzi - miniaturowy respekt :-)  Gad dzierży w swych szponach rycerską tarczę, na której widnieje personalizowany, dostosowany do okoliczności, grawer ;-)
W zestawie okazjonalnym znalazła się również kartka sztalugowa z charakterystycznym dla Banku, elementem ozdobnym, w postaci skarbonki.
Ja postanowiłam do tej skarbonki wrzucić trochę grosza i wsunąć "bilety" Narodowego Banku Polskiego.
Projektując dzisiejszy zestaw dla Bankiera, postawiłam przede wszystkim na symbolikę i jej znaczenie, w odniesieniu do okoliczności.

Jestem bardzo ciekawa jak się Wam spodoba i jakie budzi skojarzenia?

 














Do wykonania stylowej kartki sztalugowej wykorzystałam papiery z mojej ulubionej "męskiej" kolekcji: "Breeze of Dreams" marki Margaret :-)


I na zakończenie wpisu jeszcze jedna smocza focia - bo ten słodziak jest niezwykle fotogeniczny ;-)


 

Pozdrawiam cieplutko z mojego ukochanego Krakowa,

Inka


1 komentarz: