czwartek, 14 września 2023

Męska kartka - walizka - DT MARGARET

 Cześć :-)

Dzisiaj przychodzę z propozycją inspiracyjną do aktualnie trwającego wyzwania w Margaret Mycraftime  
Tym razem postawiłam na: METAL - DZWONEK - ŁAŃCUCH i wg tych wytycznych wykonałam swoją pracę.

 


 

Powstała duża, personalizowana kartka urodzinowa w kształcie walizki.
Jej adresatem jest bardzo przedsiębiorczy mężczyzna, pasjonat sportowego i aktywnego trybu życia. Do ulubionych dyscyplin Solenizanta należy kolarstwo, dlatego skupiłam się głównie na tym wątku.

 

 

Już na wieczku kartki można odnaleźć wszystkie odpowiedniki do wybranych haseł:

METAL - DZWONEK - ŁAŃCUCH

 

Ale jeśli dobrze przyglądniecie się wewnętrznej kompozycji, na pewno również tam dostrzeżecie kilka elementów pasujących do moich wrześniowych faworytów :-)


Karteczka posiada ciemną oprawę i zdecydowanie jaśniejsze wnętrze. W kompozycji uwzględniłam sporo elementów związanych z kolarstwem a także regionem zamieszkania Solenizanta oraz wykonywaną profesją.










Aby moja praca odzwierciedlała wstępnie wyobrażony projekt, posłużyłam się aż trzema kolekcjami papierów marki Margaret.
Pod nożyczki poszła: idealna do męskich prac "Breze of Dreams" oraz "Love Me Tender" i "Summer Time".
Kolory i desenie każdej z nich doskonale współgrają ze sobą - jest to kolejny przykład na uniwersalny charakter papierów marki Margaret :-)

W pracy wykorzystałam:
- kolekcja "Breeze of Dreams"
- arkusz PSM 0102
- arkusz PSM 0103
- arkusz PSM0109
- arkusz z elementami do wycięcia PSM 0101
- kolekcja "Love Me Tender"
- arkusz PSM 0212
- kolekcja "Summer Time"
- arkusz z elementami do wycięcia PSM 0401

Kochani, mam nadzieję że poczuliście się zainspirowani do wzięcia udziału w naszym wyzwaniu a moja nietypowa forma męskiej kartki przypadła Wam do gustu.
Zapraszamy serdecznie i z niecierpliwością czekamy na Wasze wrześniowe propozycje.


Pozdrawiam i życzę cudownego dnia,

Inka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz