poniedziałek, 11 września 2023

Kartka w barwach jesieni - DT NIEBANALNIE KREATYWNA

Hej Kochani :-)

Dzisiaj chciałabym zaprosić Was na moją pierwszą inspirację, wykonaną w ramach DT Pracowni Niebanalnie Kreatywnej.

 


 


Na swój debiutancki występ w PNK wybrałam kartkę o nietypowym fasonie - tzw pop up z fold box card, w zestawie z ręcznie wykonanym pudełkiem.
Karteczka będzie prezentem urodzinowym, dlatego od razu została spersonalizowana a na tylnej ściance wkleiłam tekst życzeń.
Moja praca przedstawia jesienny ogród, z uroczą altanką w tle.
Na pierwszym planie projektu znalazł się babciny kredens, po brzegi wypełniony przetworami. Honorowe miejsce w przestrzennej kompozycji należy do Babci, spacerującej pośród rabatek ziołowych i kwiatowych.
Na frontowym skrzydełku kartki umieściłam miłą niespodziankę dla Jubilatki - jesienne dary natury, wykonane z masy samoutwardzalnej i misternie ułożone w mini koszyczku.
Z kolei wieczko pudełka ozdobiłam klimatyczną grafiką, na której zbudowałam okazałą kompozycję kwiatową. 

 

 
















Moja praca powstała z kolekcji papierów "Gold Autumn" marki Alchemy of Art. Idealnymi dodatkami do wzbogacenia jesiennej kompozycji okazały się tekturki Mintay Papers, z zestawu roślinnego oraz urocza rameczka, jak również postać Babci i kwiatowe elementy, pochodzące z arkuszy do samodzielnego wycięcia.

Kochani, mam nadzieję że poczujecie się zainspirowani do tworzenia w jesiennym klimacie a moja dzisiejsza propozycja przypadnie Wam do gustu.

Oto produkty z naszego sklepu, wykorzystane w projekcie:

- kolekcja papierów  "Gold Autumn"  Alchemy Of Art

- arkusz do wycinania "Simple Beautiful" Alchemy Of Art

- arkusz do wycinania "Gold Autumn" Alchemy Of Art

- zestaw tekturek Ramki Mintay by Karola

- zestaw tekturek  Dekor zestaw Natura Mintay by Karola

- wstążka gnieciuch w kolorze złotym

Komplet urodzinowy zgłaszam na wyzwanie:


Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam do PNK na kolejną inspirację, która pojawi się już niebawem :-)

Inka

3 komentarze:

  1. Prześliczna kompozycja Halinko, niesamowite wrażenie robią dary natury. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię jesieni, ale jej kolorystyka jest urzekająca. Twoja kartka w jesiennych barwach przepiękna!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kartka. Właściwie taka scenka powstała. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń