sobota, 23 września 2023

Pożegnanie lata we wrzosowym kapeluszu

 Cześć Kochani :-) 


Przeminęło zbyt szybko a dzisiaj przyszła pora na pożegnanie :-(
Czy to już koniec lata?
Niestety tak, ale na razie... tylko kalendarzowego i astronomicznego, bo letnia aura jeszcze się z nami nie żegna na dobre. Na szczęście przez najbliższy czas, słoneczne dni będą nas rozpieszczały i dodawały optymizmu - co mnie niezmiernie cieszy :-)
 

Jednak upływu czasu nie sposób zatrzymać, o czym świadczy mój dzisiejszy projekt.
Kapelusz w barwach wrzosu przypomina o nieuchronnym nadejściu jesieni.

To kolejny, i już ostatni, komplet, z serii "modniarskiej". Poprzednie dwa prezentowałam we wcześniejszych wpisach TU i TU ;-)

Kapeluszowe prace dedykowane są trzem fantastycznym Kobietom, dzięki którym mogę realizować swoje pomysły. To One sprawiają że wena twórcza mnie nie opuszcza a niekiedy potrafi zaskoczyć bardzo pozytywnie i dodać kreatywnych skrzydeł ;-) ;-)
Podobnie jak ja, kochają pracę z papierem oraz ogólnie pojęte rękodzieło i pragną dzielić się swoimi pasjami z całą rzeszą pozytywnie zakręconych osób.
Dziękuję Im za to z całego serca :-* :-*












Mój dzisiejszy projekt, podobnie jak wcześniejsze, powstał z materiałów od ITD Collection.
Na wykonanie kapelusza wybrałam prześliczne papiery scrapowe, z kolekcji
"Provence" i "Provence 2"
Pudełko okleiłam papierem z romantycznej, kwiatowej kolekcji "Summer Love Story

Natomiast wewnątrz serca znalazły się papiery ryżowe z serii lawendowej.

 

Kochani, dzisiaj w Krakowie pochmurno i deszczowo - taki pogodowy smuteczek na pożegnanie lata. 
Ale są też bardziej optymistyczne wieści - następny tydzień przyniesie tutaj sporo nowych inspiracji.
Jeśli jesteście ich ciekawi - serdecznie zapraszam.
A już w najbliższy poniedziałek pokażę Wam pierwszy w tym sezonie, projekt bożonarodzeniowy ;-)



Pozdrawiam cieplutko,

Inka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz