sobota, 2 września 2023

Kartka - Kapelusz w lawendowych barwach

 Hej, hej Kochani :-)


Dzisiaj przychodzę do Was z bardzo kobiecą karteczką o kształcie kapelusza.  Ta wdzięczna a zarazem bardzo łatwa do wykonania forma urzeka mnie za każdym razem, kiedy po nią sięgam.

 


 


Do kompletu powstało pudełeczko na kartkę oraz akrylowe serduszko, dwustronnie zdobione metodą decoupage.

 

 

W jego wnętrzu zamknęłam lawendowy susz oraz śliczną grafikę prowansalskiego okienka, widoczną przez przezroczystą szybkę serca.


Prace wykonałam z materiałów od ITD Collection.
Na wykonanie kapelusza wybrałam prześliczne papiery scrapowe, z kolekcji
"Provence" i "Provence 2"

Pudełko okleiłam papierem z romantycznej, kwiatowej kolekcji "Summer Love Story"


Natomiast wewnątrz serca znalazły się moje ukochane papiery ryżowe, również z uroczej serii lawendowej.








Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłego weekendu,

Inka 


1 komentarz:

  1. Bardzo ładna i ciekaw kartka a do tego urocze serduszko. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń