wtorek, 29 sierpnia 2023

Tagowa rodzinka w stylu Shabby chic - DT MARGARET

 Witam Was serdecznie :-)


Wakacje dobiegają końca - i choć minęły zbyt szybko, z pewnością pozostawiły po sobie mnóstwo miłych wspomnień. Ostatnie słoneczne dni sierpnia to idealny moment, by sięgnąć po kolekcję "Summer Time" i wyczarować z niej tła pod dekoracje do letnich, kwiatowych projektów.  

 


Dzisiaj przygotowałam dla Was rodzinkę tagów, ozdobioną w stylu Shabby chic, którego jestem zagorzałą fanką. Uwielbiam połączenie pudrowych odcieni różu z kolorem niebieskim, przełamane delikatnymi brązami oraz zielenią.
Wszystkie te barwy kojarzą mi się z letnim ogrodem, zapachem porannej rosy, błogim spokojem i wypoczynkiem. Starałam się, aby każdy z moich tagów zawierał małą namiastkę wymienionych cech.
Znajdziecie tu niezliczoną ilość kwiatów a zwłaszcza przepięknych róż, pochodzących z arkusza detali uzupełniających kolekcję "Summer Time".
Miejscami pojawiły się również grafiki wycięte z innych kolekcji. Są tu motywy pochodzące zarówno z "Romantic Moments" jak i "Winter it's Coming" - mam nadzieję że zdołacie je wypatrzeć w moich, bogato wykonanych kompozycjach :-) 
Prace zdobią również tekturki, kawałki koronkowej serwety i białej gazy, wyciski z masy samoutwardzalnej, wstążki vintage, materiałowe i papierowe kwiaty oraz maleńkie półperełki. Krawędzie każdego z tagów podbarwiłam brązowym tuszem postarzającym, górę przewiązałam atłasową kokardą :-)
Wakacyjne tagi są miłym dodatkiem do drobiazgów. Przygotowałam je w dowód wdzięczności za życzliwość i otwarte, pełne miłości serducho. 

 

 


 
















W pracy wykorzystałam:
- kolekcja papierów "Summer Time"
- arkusz PSM 0408
- arkusz z elementami do wycinania PSM 0401
- arkusz z dodatkami "Winter it's Coming" PSM 0502
- arkusz z dodatkami "Romantic Moments" PSM 0301
- arkusz z listeczkami do samodzielnego wycięcia PSM 0214
- tekturka brzegowa TBM 0084
- tekturka dekor TBM 0016
- tekturka szyld TBM 0010


Gorąco Was pozdrawiam, 

Inka

1 komentarz: