czwartek, 21 listopada 2019

Warszawskie wspomnienia


Witam serdecznie :-)



W tym roku część mojej rodzinki podróżowała po Polsce i odwiedziła mnóstwo cudownych zakątków.
Na trasie wypadowej było sporo miejscowości z ciekawą, historyczną przeszłością jak również kilka dużych miast.
Między innymi udało się odwiedzić naszą piękną Stolicę i spędzić tam trzy wspaniałe dni. Zwiedzania i atrakcji było co nie miara - a co za tym idzie - powstało bardzo dużo fotek, z których tylko niewielka część została wywołana. Jako "nadworny" rękodzielnik - kronikarz, dostałam bojowe zadanie do wykonania.
Rodzinka zażyczyła sobie umieścić zdjęcia w ręcznie zdobionym albumie - no i cóż - usiadłam i zmontowałam taki oto album z Syrenką Warszawską w roli głównej.

Jest to już drugi egzemplarz do kompletu.
TUTAJ można obejrzeć pierwszy a w planach jest jeszcze jeden ;-)

Kochani, fotki jeszcze nie zostały wklejone, więc pokażę Wam jedynie stronę tytułową, do środka albumu niestety dzisiaj nie zaglądniemy ;-)





































Moja praca powstała z materiałów od ITD Collection i Craft'o'Clock i jest jedną z inspiracji do wyzwania w Art-Piaskownicy.
Z cyklu "Podróże małe i duże"  w tym miesiącu nasz Design Team odwiedza Warszawę :-)))
Ufamy że z chęcią wybierzcie się tam razem z nami - serdecznie zapraszamy ;-)))


https://art-piaskownica.blogspot.com/2019/11/podroze-mae-i-duze-warszawa.html


Na blogu Art-Piaskownicy znajdziecie wszelkie informacje i wytyczne do wyzwania - mam nadzieję że zaszczycicie nas swoimi pięknymi pracami :-)))


Wszystkim Odwiedzającym mojego bloga serdecznie dziękuję za miłe wizyty i pozostawione komentarze. Ogromnie się cieszę że jesteście tu i teraz - to buduje, dodaje skrzydeł i wiary w sens tworzenia i dzielenia się z Wami swoją pasją :-)))


Pozdrawiam milutko i serdecznie zapraszam na kolejny wpis,
Inka


10 komentarzy:

  1. Oglądanie zdjęć w takim pięknym albumie będzie podwójna frajdą, Halinko.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Strona tytułowa piękna, zapewne cały album tak samo bardzo interesujący. Pozdrawiam Halinko cieplutko😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale wyglada ta warszawska syrenka na okładce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny album Halinko!!!
    Serdecznie Cię pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna okładka, bardzo fajnie skomponowana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Albumy zdjęciowe idą w zapomnienie bo teraz wszystkie zdjęcia gromadzimy w komputerze lub w telefonie. A szkoda, taki album to wspaniała rzecz. Można w każdej chwili po niego sięgnąć i wspólnie z rodziną lub przyjaciółmi obejrzeć, powspominać i miło spędzić czas. Wziąć do ręki taki album jak Twój Justynko to wielka przyjemność. Jest starannie wykonany a syrenka już sama mówi co będziemy oglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj
    Trafiłam do Ciebie z innego bloga i podoba mi się tutaj😀
    Piękny album, kolejna uzdolniona artystycznie osoba na blogu💜
    Pozdrawiam serdecznie na miły dzień ☕🌸🍁🌤️🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zostawiłam adresu swojego bloga,zapraszam:)
      http://spacerem-przez-zycie.blogspot.com

      Usuń
  8. Swietny pomysł na uwiecznienie wycieczki i super wykonanie :):):)

    OdpowiedzUsuń