piątek, 1 listopada 2019

Gratulacje - w błękicie

Witajcie :-)))


Dzisiaj chcę zaprezentować komplet gratulacyjny, jaki miałam zaszczyt wykonać dla Rodziców malutkiego Alanka, z okazji narodzin ich Synka :-)

Do wykonania pracy użyłam błękitnych papierów marki ITD Collection - pochodzących z dwóch różnych kolekcji: Blue dreams oraz  Angels - Valentines day.
Wykorzystałam również tekturki z dziecięcymi motywami powitalnymi oraz idealnie pasującą do tej wspaniałej okoliczności sentencję :-) 

Na pudełku zewnętrznym powstała skromna ale bardzo wymowna dekoracja :-)






































Powyższy projekt jest jedną z prac inspiracyjnych, stworzonych do kartkowego wyzwania trwającego na blogu Art-Piaskownicy - na które serdecznie Was zapraszam.
W tym miesiącu temat jest bardzo szeroki i przystępny: Kartka dla Niej lub/i dla Niego + tekturka czyli wystarczy użyć tekturki, jako dodatku do pracy i można zgłaszać do konkursu wszelkie projekty urodzinowe, imieninowe, ślubne, gratulacyjne/powitalne, rocznicowe i powstałe na różne inne okoliczności :-)))

Jeśli poszukujecie inspiracji z opisem krok po kroku - polecam moje wcześniejsze prace . Wystarczy kliknąć w wybrane zdjęcie i zostaniecie przekierowani do konkretnego KURSU mojego autorstwa - zapraszam:



Kartka - kapelusz:  

http://inka-art1.blogspot.com/2017/05/kapelusz-dla-mamy-kurs.html



Kartka - torebka:

http://inka-art1.blogspot.com/2018/05/kartka-torebka-kurs.html



Kartka dla Niego:

http://inka-art1.blogspot.com/2017/08/kartka-sztalugowa-skecana-kurs.html


Życzę pięknych efektów Waszych twórczych poczynań oraz serdecznie zapraszam na kolejne spotkanie :- )
Jeśli uda mi się dokończyć projekt, nad którym obecnie pracuję. pokażę Wam zegar wykonany ze spłaszczonej, szklanej butelki. Dawno ich tu nie publikowałam, więc chyba najwyższa pora by nadrobić zaległości i powrócić do form, które swego czasu powstawały u mnie "na pęczki" ;-)


Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia wkrótce,
Inka


6 komentarzy:

  1. Halinko, prześliczny komplecik. Bardzo podoba mi się wkomponowanie badzika jako literki w napisie "Gratulacje".
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo uroczy zestaw, a bocian wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny komplecik Ineczko!!!
    Imię Alanek dość popularne stało się jak widzę, gdyż też ostatnio miałam dla Alanka okazję tworzyć również;)
    Wspaniałe kursy na super formy kartek. Jestem pełna podziwu.
    Serdecznie pozdrawiam,życzę miłego,udanego tygodnia 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczny komplet i swietne nietypowe karteczki, masz zdolne łapki Inko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe pomysły, cudne prace artystyczne 🤗🌻♥️

    OdpowiedzUsuń